Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Ocak 2013 Çarşamba

Ahşap Boyama Makyaj masası

 Yeğenim 4 yaşında ve her kız çocuğu gibi makyaj malzemelerini çok seviyor hayal gücü o kadar kuvvetli ki gibi olmayan rujları, ojeleri, bize sürüyor kuaför oluyor. Bende baktım oynuyor kendi kendine makyaj masası alalım dedim ama fiyatı pahalı geldi ve plastik bir şeyle oynamasını istemedim. Marangozdan kullanılmayan parçaları bulduk ve tarif ettik yapıştırdı ve vidaladı ortaya çok şirin bir makyaj masası çıktı. Ben bile kullanabilirim :))

                                                                                 
çocuklar için makyaj masası


1) Ham halini görüyorsunuz hiçbir işlem uygulanmamış. Yeşil ayaklar mutfak için kullanılan malzemeydi.
2) Astar geçmek her zaman için boyayı daha iyi tutması için yapılması gereken bir işlemdir. Bende cadence marka beyaz kullandım. 


çocuklar için makyaj masası


3) Renk olarak pembe uyguladım açık renk olduğu için 3 kat geçtim.
4) Her tarafı pembe olunca çok baydı , kenarlara mor renk geçmek daha hareketli bir görüntü elde etmek için idealdi.

                                                                                  
çocuklar için makyaj masası

5) Yapacağım uygulamada peçete tekniği  vardı ama sadece onları kesip koyarsam boş görünecekti bende bulut eklentisi yaptım ponpon fırçayla.                                                                        
6) Peçeteleri yapıştırdım yıldız toplayan çocuklar ama hala çok boş geldi. bende dekupaj tekniği ile yıldızlar ve bebek, ay resmi çıkardım bil. ve yapıştırdım. ( Eğer bilgisayardan resim beğenip dekupaj teniği yapacaksanız TONER ile baskı yapan bir yazıcı kullanmalısınız inkjet makine ile çıktı alırsanız dekupaj tekniğini uygulayamassınız)
                                                               
             
çocuklar için makyaj masası

 Ben peri masalı gibi olsun bizim cimcimeye göre yaptım periler, bulutlar, yıldızlar. aynayı ise 5 tl'ye meşhur birmilyoncular'dan aldım ve silikonla yapıştırdım.
 Üçgenin üst kısmı kırıktı bende çiçek yapıştırdım. biz çok beğendik bizim cimcime de çok beğendi.


çocuklar için makyaj masası


çocuklar için makyaj masası

            

4 yorum:

  1. ÇOK GÜZEL DÜŞÜNMÜŞSÜN
    CİMCİME ÇOK MUTLU OLMUŞTUR, KEYİFLE TADINI ÇIKARIR.

    ELLERİNE SAĞLIK CANIM

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık, Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş, elinize sağlık!

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş :) emeğine sağlık ❤

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.