Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Ocak 2013 Salı

Deniz temalı ahşap kutu


     Ahşap boyama ile ilgilenmeye başlayalı yaklaşık 3 yıl oluyor. Gittiğim halk eğitim merkezinde gördüğüm eğitim ile çok güzel objeler yaptım, sergiler hazırlandı ve yaptığım objeler sergilendi. Küçüklüğümden beri bir şeyler boyamaya, yaratıcı olmaya, eskiyi değerlendirmeye merakım olduğu için severek uğraştığım bir hobi edindim. Yaptığım objelerden örnekler paylaşıyorum şimdi, umarım beğenirsiniz. :))

        



2 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.