Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Şubat 2013 Cumartesi

Ahşap Ekmek Kutuları


Örnek ekmek kutuları.


Arkadaşımın mutfağı için yaptığım ekmek kutusu, kendisi bodrum evlerini çok beğeniyormuş ve fikri o verdi, ortaya böyle bir çalışma çıktı. İçini boyamadım eğer boyasaydım vernik atmak zorunda kalacaktım, konulan ekmekler kokabilirdi, istenirse yapışkanlı kağıtlardan kullanıp içi kaplanabilir.
                                                                               







                                                                               


                                                       Kendime yaptığım ekmek kutusu.


            kabartma peçete tekniği ve ağaç budak doku uygulandı.




Teyzeme yaptığım ekmek kutusu gerçi kendisi dikiş kutusu olarak kullanıyor :))







1 yorum:

  1. Üsteki ahşap evli kutu ev canımcığımın bana yaptığı ekmek kutusu. Çok severek kullanıyorum. Ellerine sağlık canım benim.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.