Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Şubat 2013 Perşembe

Eski sandalye yenileme ve küp boyama

                                                                                 
Eski sandalye yenileme

Kursta yaptığım sandalye, (fotoğraflar pek iyi değil). Sandalye çok eski olduğu için 4 kat boyadığımı hatırlıyorum çok boya yedi; sanıyorum ahşabından dolayı. Minderi ise eski bir elbisemin kumaşı idi,  kestik biçtik annemle minder oldu, içine elyaf doldurduk. Üstüne de, tuhafiyelerde satılan çakma swarovski düğme diktik.
                                                                             
küp boyama
küp boyama

Seramik bir küp almıştık ama ne yapacağıma karar verememiştim kurs hocamız sandalye ile uyumlu olsun dedi ve  ben de öyle yaptım. Çiçekler küpün üzerinde vardı bana sadece renklendirmek kaldı ilk kez yaptığım için biraz acemilik işi olmuş çiçekler ve yapraklar.
                                                                                   


sandalye yenileme
Sandalye ve küp sergide (sağda sandalyenin son hali)


                                                  Sandalye ve küp sergide mutlu son:))




Seramik küpün üzerine cam kestirdik , yapıştırdık kullanışlı  hale geldi.

9 yorum:

  1. Tam sergilik olmuş , ne kadar titiz ve güzel çalışmışsınız ..ellerinize sağlık , çok kibar ve güzel

    YanıtlaSil
  2. teşekküre ederim neslihan hanım

    YanıtlaSil
  3. çook güzel çalışmalar olmuş bunlar.ellerinize sağlık.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
  4. renk tonlarıyla saraylara layık olmuş..
    ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. teşekkür edrim eski yayınları hatırlamakta fayda var :)

      Sil
  6. ellerine sağlık çok güzeller...

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.