Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Şubat 2013 Salı

Ahşap Boyama Mutfak Takımı

                                        
 Merhaba!
"Çeyiz hazırlıkları" kız çocukları doğduğu andan itibaren başlayan ve evlenene kadar bitmeyen hatta evde eşyaları koyacak yer kalmayana kadar devam eden geleneksel hazırlık sürecidir.
Bende bu sürece yaptığım ahşap boyama mutfak takımı ile katkıda bulundum.
Hani beni alacak adama şöyle diyebilirim "mutfak takımını ben getiriyorum, sen mutfağı getir.

Bakalım neler boyamışım :)


Ekmek kutusu

seramik baharatlık
Seramik baharatlıklar :)


poşetlik
Poşetlik.
Her mutfağa lazım.


çay kutusu
Çay poşetleri için kutu.


Damacanalık.
Dünyanın en gereksiz şeyi.
Hangi akla hizmet yapmışım ben bunu bilmem.


Sergi zamanı :)


Bu çalışmada peçete dekupaj ve ağaç doku kullandım.
Nasıl olmuş? Beğendiniz mi?

♥ Sevgiler ♥

11 yorum:

  1. Nefis olmuş ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  2. Bencede tam sergilik olmuşlar bunlar , ellerinize sağlık
    http://neslihanmetin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş takımınız.güle güle kullanın.http://feyzanincicileri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. ne kadarda güzel olmuş ellerinize sağlık ;) http://www.sila-ihobi.com/

    YanıtlaSil
  5. Ya cok beceriklisin masallah, harika olmuslar!! Özellikle baharatliklari cok begendim, güle güle kullanirsin bir gün kocanla beraber hepsini insallah! :)

    YanıtlaSil
  6. beğenilmez mi canım harika olmuşlar inşallah seni mutlu edecek bir eşle neşeyle kullanırsın mutfağında.sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Çok sevimli bir mutfak takımı olmuş güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.