Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Mayıs 2013 Salı

Çerçeve yenileme (Folyo varak)

Merhaba!
Eski bir çerçeveyi yeniledim umarım beğenirsiniz. Blogumun adını değiştirmekle çok büyük bir salaklık yaptığımı anlıyorum trafiğim sıfırlandı resmen ağlıyorım :'( kahrımdan!

folyo varak

İlk olarak bordo rengine boyadım, daha sonra bond varak miksiyonu ve
bir parça poşet ile görüldüğü gibi istediğim yerlere ponponlayarak uyguladım.


folyo varak

Bond varak miksiyonunun şeffaflaşmasını bekleyip folyo varak dan kestiğim parçayı 
yapıştırıp çekerek istediğim altın görüntüsünü elde ettim.

Son olarak orta kısma dekupaj kağıdını yapıştırdım vernik attım.
Vernik kuruduktan sonra ise boyutlu boncuk boya ile süsledim . 
Ortadaki meleğin üzerine ise mozaik jeli sıktım kurumasını bekledim veeee
sonuç.


folyo varak


4 yorum:

  1. BU ÇALIŞMADA SÜPER GÖRÜNÜYOR TEBRİKLERR

    YanıtlaSil
  2. Aaa mükemmel bir de bloğunuz varmış.. 10 marifetteki güzel çalışmalarınızı gördüm benim tepsi dekupajlarıma da çok güzel yorum yazmışsınız. Artık ben de bloğunuzun yakın takipçisiyim.. Ayrıca sizden çok şeyler öğrenebileceğime inanıyorum ahşap boyama konusunda çok acemiyim..:))
    Eğer siz de benim bloğuma buyurur gelirseniz çok çok mutlu olurum.. Çok çok selam ve sevgilerle..:))
    http://kediminhobidefteri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş elinize sağlık ben fotoğrafları çok severim vede çerçeveleri :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.