Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Kasım 2013 Pazartesi

Ahşap Gazetelik "Transfer Tekniği"

Merhaba!
Transfer tekniği ile yaptığım gazetelik, ama kolay transfer değil, hani resmi ters yapıştırıp su ile yavaş yavaş çıkarıyoruz ya, işte o transfer. 
Transfer tekniğini uyguladıktan sonra boş kalan yerlere tamamlama yaptım.

Bize okulda da yaptırırlardı. Resim dersinde, resim kağıdının üzerine kartpostal yapıştırır. Kağıdın boş kalan yerlerini sanki kartpostalın devamı gibi uygun renklerde boyayıp tamamlardık.

Neyse yine laf kalabalığı yaptım işte gazetelik;  :))

Perspektifi pek tutturamamışım :( 

Sizi bilmem ama ben bu tarz gemi resimlerini çok seviyorum.

Çatlatma tekniği. 
Çat diye çatlayanlara :))

İnstagram takip için 

14 yorum:

  1. HIMM HARİKA YİNE YETENEK

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağılk canım harika olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) senin de çalışmaların çok şık :)

      Sil
  3. Zor transfer tekniği sonucu çok hoş olan, meşakkatli bir iş.Siz çok güzel yapmışsınız çatlatmada harika olmuş.emeğinize sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ne güzel olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar hoş olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş. Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldim ve çok beğendim yolunuz açık olsun :)

      Sil
  7. Çok güzel olmuş,çatlatma çok başarılı ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin çalışmalarınızın yanında benimkiler sönük kalıyor ellerinize sağlık harikasınız :)

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.