Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Kasım 2013 Cumartesi

Ayna Ayna (Dekoratif Boyama)

Merhaba!
Yaklaşık 3 yıldır kullandığım aynamı sizlerle paylaşmak istedim.
Şimdiler de pek beğenmesemde çok severek çalışmıştım o zamanlar.
Elimde olan malzemelerle ortaya bu ayna çıkmıştı.

dekoratif boyama ayna

Kullanılmayan hiçbir şeyi atamayan ben, yapma çiçekleri petal porselen ile sertleştirip boyadım.
Folyo varak uygulaması yaptım görüldüğü gibi yarısını.
İnciler ve boyutlu boncuk boya ile süsledim.

(10 marifet kartını Aylin Hanım vermişti Bursa buluşmasında :))

Üst  tarafta bir çiçek  motifi ve meleğim var duvar boş kalınca yapıştırdım onları.
Nasıl olmuş sizce yorumlarınızı bekliyorum :))

dekoratif boyama ayna

dekoratif boyama ayna


Petal porselen ile çalışmayı seviyorum ama çiçeklerin içleri çok tozlanıyor silmesi çok zor,
tek eksi yanı bu olsa gerek.

sevgiler ♥

6 yorum:

  1. Bence harika, geçeği de evinin duvarını adeta çok şık gösteriyor...
    Ellerine sağlıkk

    Bence sende bir hobi dükkanı açmalısın...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş. Benim sayfaya dediklerini yaptım sanırım oldu çok teşekkür ederim yardımların için sağol öptüm görüşmek üzere sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) işe yaradıysa süper. sağol cnm beğenmene sevindim

      Sil
  3. çok da hoş olmuş:)) elinize sağlık...

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.