Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Kasım 2013 Perşembe

İçinde Altın Değil, Üzerinde Emek var (Küp Boyama)

Merhaba!
İlk olarak bu haftanın heyecanı ve mutluluğu yaşıyorum. Nedeni ise çekilişimin başlayacak olması ve blogumla ilgili olan olumlu gelişmeler. Takip eden, yorum bırakan herkese teşekkürler.

Eski bir küp kimse atmaya kıyamamış birileri "çanak çömlek" dese de içlerinden birisi  'aile yadigarı, atalarımızdan kalmış , mirasımız ,evimize kazandırmalıyız demiş ve ortaya bu küp çalışması çıkmış.

küp boyama rölyef pasta tekniği
Kahverengiye boyayıp, yarısına spatula ile rölyef pasta tekniği uyguladım.
Yaldız ile eskittim ortaya bu küp çıktı. :)

küp boyama rölyef pasta tekniği

küp boyama rölyef pasta tekniği



Tabii ki aile yadigarı değil, boyadığım küp.
Anladınız siz onu :)



9 yorum:

  1. çok güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. hımm harika görünüyorr süper olmuş ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık çok hoş olmuş ne güzel değerlenmiş işte sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. hayata geri kazandırılan eskiler benim için yeni alınmışlardan daha değerli.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  5. ne tür boya ile boyadınız?

    YanıtlaSil
  6. ah işte buna bayıldım.
    antik eskitme..harika :))
    çok çok güzel,çok beğendim.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.