Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Kasım 2013 Pazartesi

Kahve Bahane... Hediyeleşme Etkinliği Eşleşme sonucu

Merhaba!
Cansanat  blogunun sahibesi çok güzel bir etkinlik düzenledi. Etkinlik güzeldi ama bir o kadar riskliydi.
Hiç tanımadığın birine adres, telefon vermek biraz korkutucu olsa da yeni bloglar tanımak ve bloggerlarla tanışmak fikri bu korkumu yenmeme yardımcı oldu.
Eşleşme sonuçlarına baktığımda ben Zaman Girdabı blogunun sahibesi Burcu Tekin ile eşleşmişim.
Burcu hanım Ankara'da öğrenci blogunda okuduğu kitapları ve düz yazıları paylaşıyor.

Burcu hanım hemen benimle iletişime geçti ve mail yoluyla birbirimize adreslerimizi verdik.
Pazartesi günü ikimizde paketleri kargoladık.
Gerçekten Kahve Bahane arkadaşlar mail yoluyla olsa da  ben Burcu'yu çok sevdim.
İnşallah blog arkadaşlığımız daim olur. Bursa'ya gelirse tanışmak da isterim.

Burcu'nun hediyeleri :) Çok güzel şeyler almış kitabı da hemen okumak istiyorum.
Çok Çok teşekkürler BURCU. Çok naziksin :)


Diğer arkadaşlarımın bu etkinlikle ilgili deneyimlerini çok merak ediyorum.
Olumlu yada olumsuz etkinliğe katılanlar yorum bırakırlarsa sevinirim.

Takipte kalın.
http://instagram.com/aycnozcn

Post tarihi 18 Kasım olarak yayınlansada bumads' den dolayı. 19 Kasım Salı yayın tarihi.

4 yorum:

  1. Bende sizi çok sevdim :) blog arkadaşlığımızın daim olmasını bende çok isterim .Bloğumda etkinlikleri paylaşmıyorum ama en azından buradan belirtmek isterim hem çok güzel bir kitaba sahip oldum hemde hayatıma iyi birini daha kattığımı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Harikasınız ve çok hızlı :))

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.