Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Ocak 2014 Pazartesi

Marilyn Monroe Temalı Ahşap kutu


Merhaba!
Çekilişe  koyduğum ahşap boyama kutuyu nasıl yapmışım? Hangi teknikleri kullanmışım?
Hadi bakalım :)

Marilyn Monroe Temalı Ahşap kutu
Kutuyu iyice zımparalayıp nemli bez ile sildikten sonra Cadence'in  taffy rengiyle boyadım.
Dekupaj kağıdını görünce hemen karar verdim çalışmaya.
Aslında 2 dekupajın birleşimi. Sadece sağ taraftaki resim vardı. Sol kısım çok boş kalıyordu.
Photoshop programında sol taraftaki resimleri ekleyip, kutunun boyutunda çıktısını aldım.
Dekupaj tutkalı ile yapıştırdım.Vernik işleminden sonra boyutlu boncuk boya ile noktacıklar yaptım.
 Dekupaj nasıl yapılır diyorsanız buraya tıklayabilirsiniz.

Marilyn Monroe Temalı Ahşap kutu
Altı kısmını da peçete ile dekupaj yaptım ve eskitme boya ile biraz eskittim.
Kapağında ki çiçek ise Stencil tekniği
Aslında Stencil sevmiyordum ama bu çalışma ile sevmeye başladım.

Marilyn Monroe Temalı Ahşap kutu
 Lale motifleri de stencil çalışması.


pepeo boyutlu boncuk boya

Boyutlu boncu boya ile çalışmayı çok seviyorum ama donuyor, çıkmıyor, simler birikiyor ucunda sinir oluyordum. Pepeo markasından çok memnun kaldım, fiyatı diğerlerine göre biraz pahalı ama değer.


11 yorum:

  1. Çok şık olmuş ellerinize sağlık...sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık, çok hoş olmuş. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Aycancım döktürmüşsün yine sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) senin kadar değil valla harika şeyler yapıyorsun sende :))

      Sil
  4. Çok güzel olmuş:) Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel gözüküyor, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Çok orjinal olmus gercekten bayıldım^_^

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.