Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Şubat 2014 Cuma

Çay Alır Mısınız?


Merhaba!

Semaver yeniledim, oldukça eski ve paslıydı. 50 yıllık vardır. 
Hem kömür ile hem de elektrik ile çalışıyormuş.
Tabii şimdi çay demlemek için değil, salonumuzu süslemek amaçlı dekoratif obje oldu.
Cadence'in sıvı varağını kullandım, içerisinde toz varak ve sıvısı var, bir kapta ikisini karıştırdım, fırça ile boyadım. Sıvı varak  parlak duruyor, uygulaması da kolay. Metal objeler güzel oluyor.


Üzerine eskitme yaparsam daha güzel olacak ♥




8 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.