Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Şubat 2014 Pazartesi

Farkında mıyım?

Merhaba!
Pazartesi günü çok daha güzel, cicili bicili bir yazı yazmak isterdim ama bazen kendime
farkında mıyım? diye sormadan edemiyorum.
Cumartesi günü canımı sıkan bir olay yaşadım. Ne olduğu önemli değil canım sıkıldı işte, kafaya taktım.
Taktım mı takarım bende, çok kötü bir huy. Gerekeni yaptım, şikayet ettim.
Eve geldim yeğen, kuzen derken unuttum gitti. Akşam yine kafamda bir dünya şey, sinirlerim laçka olmuş, şu şöyle olsa, bu böyle olsa, offff çok sıkılıyorum, ne olacak böyle diye yatağımda dönüp duruyorum.
Televizyon her zamanki gibi açık görevini yapıyor, elimde kumanda huyum kurusun haber kanalları izlemek gibi kötü bir alışkanlığım var! (sanki haber veriyorlar!)
 Biraz kulak verdim;
-  Suriye'de insanlar nedenini bilmedikleri bir savaş uğruna ölüyor.
- Irakta bir patlamada 49 kişi hayatını kaybetmiş. Ne kadar kolay yazmak 49 kişi eee yani hepsi kardeş, anne, baba, çocuk, arkadaş, dost binlerce yürek ölüyor.
-  Ukrayna karıştı, iç savaş çıkacak neredeyse, bir gecede 25 ölü. İnsanlar sokakta.
-  Afrika karışık sürekli bir patlama haberi.
  - Çıkar savaşlarında ölen masum insanlar.

- Gezegenimiz çığlık çığlığa!
 -  Kuraklık, almış başını gidiyor.
-  İngiltere, Japonya sular altında, dengeler bozuluyor.
-  Fırtına, tusunami evleri parçalıyor, aileleri yok ediyor.
- Kutuplar ile ilgili belgesel izlemek beni depresyona sokmaya yetiyor, ya sizi?

-  Memleketim, ahhh güzel ülkem!
-  Kutuplaşma almış başını gidiyor.
-  Bir yerde ağaçlar, diğer yerde betondan bloklar.
-  Siyasiler siyaset yapmıyor, sadece birbirlerine hakaret ediyor.
-  Alo Fatih! hattı hep  meşgul, biz arayınca açılmıyor.
-  Gazeteciler içeride. Düşünmek yasak!
-  İnternet yasası ile birlikte, kim bilir belki 4 saat sonunda bu yazı kaldırılır!
-  30 Mart'da yerel seçimler var, başımız şimdiden şişmedi mi? (sen onu yaptın, ben bunu yaptım vs...)
- Hayvanlara işkence yapanlar ceza almadan dışarıda geziyor.
-  Bir yanda anlayamazsınız! diyenler, diğer yanda giyecek ayakkabısı olmayanlar.
-  Eylem yapmak yasak!
-  Adalet mi? O da ne?



Bazen silkelenip kendime gelmem gerekiyor!
Kendime sormam gerekiyor, farkında mısın?


gündem


Biraz iç dökme, biraz kendimi sorgulama yazısı oldu.
Ne diyebilirim ki, isterseniz yorum bırakabilirsiniz.

Sevgiler



6 yorum:

  1. Dünyanın bu halde kötü olması sanırım bizleri de kötü etkiliyor. Umarım düzelir her şey.... Şu batılı sömürgeciler yok olsa belki dünya çok güzel bir yer olabilir :D ama nerde....

    YanıtlaSil
  2. Herkes biraz farkında olabilseydi zaten bunlar olmazdı:(

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle bende senin gibi düşünüyorum bazen haber bile izlemiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Sırf bunları duymak istemediğim için haber izlemez oldum. Belki bu da duyarsız kalmak gibi gelebilir kulağa, ama öyle değil. Ne olduğunun FARKINDAYIM ve kişisel olarak yapabileceğim en ufak şeyleri bile atlamadan yapıyorum. Televizyonun karşısında ah vah yapmaktan iyidir diye düşünüyorum.
    Güzel paylaşım olmuş, dikkat edilmesi gereken konular bunlar, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  5. Maalesef insanoglu kendi sonunu hazirladi, durumumuz onu gosteriyor. Uzucu bir konu olsa da guzel anlatmissin. Sevgiyle yasamak dilegimle.

    YanıtlaSil
  6. Normalde her şeye olumlu yönden bakan biriyim ama bu olanlara baktıkça aklıma gelen tek şey sonumuzun yaklaştığı.. İnsanlar olarak önce doğayı sonra birbirimizi mahvettik. Bence hepimizin bunda bir payı var. Elbette aç gözlülerin payı en büyük. Masum insanlara yazık.. Bilinçlenemiyoruz, farkında olsak da harekete geçmiyoruz.. Yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.