Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 Şubat 2014 Çarşamba

Kendin Yap! Kız Çocukları İçin Makyaj Malzemesi Yapımı ♥

Merhaba!
İnternette gördüğüm bu fikir hayatımı kurtaracak!
Yeğenim Ceylin ne zaman bize gelse odamın başında neredeyse gardiyan oluyorum.
Fırsatını yakaladığı anda odama dalıp, 
bütünnn makyaj malzemelerimi karıştırıp ne ruj bırakıyor, ne de far, her yerini boyuyor. 
Bir sürü oyuncağı var, ama odam onun için muhteşem güzellikte, keşfedilmeyi bekleyen kocaman bir dünya.
 Rujlarımın kırılmasına alıştım da bütün farları kırıp, suratını palyaçoya çevirince tepem atıyor. 
Kıyamıyorum da kendimi düşüyorum annemin rujlarını sürüp, topuklu ayakkabılarını giyip, aynanın karşısında fırçadan mikrofon yapıp, avaz avaz şarkı söylediğim zamanları hatırlayınca :)))


Neyse uzatmadan geçelim projemize;

Elinizde kullanmadığınız farlar vardır, yada pudra, allık kutuları. 
Tarihleri geçmiş, kullanmaktan sıkıldığınız farların kutuları gerekiyor birde oje. 


Bıçakla farları çıkarıyoruz. Hemen dökülüp çıkıyor zaten.
Dikkat! Etraf batabilir :)


Farları çıkardıktan sonra ıslak mendille panları siliyoruz.


Farların oluşturduğu görüntüyü çok sevdim :))


Yavaş yavaş ojeyi panın içine döküyoruz.

Benim elimde çok fazla renk seçeneği yoktu, ne yaptım peki?
Beyaz ve kırmızıyı karıştırdım, puantiyeler koydum ojelerin üzerine :))


İşteeee Ceylin'in oynayacağı makyaj malzemeleri.
Gerisi küçük hanımların hayal gücüne kalmış :))

Dikkat!!! Oldukça yavaş kuruyor, 2-3 gün kurumaya bırakın.
Ojeler kurudukça panın içinde çöküyor. Elinizi korkak alıştırmayın bol dökün :)
Yorumlarınız bekliyorum :)

♥ Sevgiler ♥

15 yorum:

  1. ay süper fikir, benim yeğen Güneş te tatile geldimiydi bayılıyo bnim makyaj masasına, bende yapayım ona :) bissürü de ojem var kurumaya yüz tutan onları değerlendireyim:) Süpersin Aycancım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) fikir benim değil ama nette gördüm :)

      Sil
  2. cok zekice :) benim yigenim de boyle bisey yaparsa yapip eline vetecegm. ama renk cikmisyacagindan cabuk sikilabilir sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten tüm oyuncaklardan sıkılıyorlar :)) biraz oynasınlar :)

      Sil
  3. Kızım yok ama fikre bayıldım.Kız annelerine önereceğim kesinlikle.Fikrinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fikir benim değilll :)) keşke bu projeyi akıl edecek kadar zeki olsaydım :)) beğenmenize sevindim :))

      Sil
  4. Goruntu muhteşem olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) fotoğraflar için epey uğraştım tek elle çekim yapmak zor iş :)

      Sil
  5. Dahiyane ... :)) kızım yok ama yine de boş kutuları atmak yerine böyle değerlendirmek güzel olur, arkadaşlarımın kızları var üstelik çok da kokoşlar :)) bayılacaklar bu fikre ... paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir fikirmis çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  7. Ay çok tatlı olmuşlar aklımızda bulunsun teşekürler tatlımm :)

    YanıtlaSil
  8. Aycancım canım merhaba blogdan uzak kaldığım zaman en çok aklıma gelen blog seninkiydi:) çok güzel bir fikir benim kızım olsa hemen yapardım oglan anasıyım benim şimdiden bir gelinim var ona yapıp hediye edeyim fikir süper.. görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohh gelinin yaşadı cnm :))) hamarat kayınvalidesi olacak :)

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.