Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Mart 2014 Perşembe

Yeni Hobi Heyecanı "Etamin" ♥

Merhaba!
Bu satırları yazarken öksürük krizine girdiğimi, ağzımdan ateş çıktığını, halsizlikten bittiğimi bilmenizi isterim.
Bu nasıl bir grip mahvoldum, koca kış hiç hasta olmadım, mart bir geldi pir geldi.
İlaçlarla, antibiyotikle başımı biraz kaldırdım ve çok severek işlediğim etamini hemen paylaşmak istedim.
Daha önce, yani bundan yaklaşık sekiz sene evvel annemin dırdırıyla seccade işlemiştim.
Az çok nasıl işlendiğini biliyordum, ama hiç pano işlememiştim.
Benim tatlı hikayem blogunun sahibesi Yeliz yazdığı bir yazıyla beni teşvik etti, annem hemen evi biraz karıştırdı ve etamin için gerekli ne varsa hepsini buldu. 
Çok severek işledim, sanırım devamı gelecek bu hobinin :)

İşlediğim ip merserize olduğu için  etamine biraz ince geldi.
Bir daha ki sefere pamuklu iple işlersem daha tok bir görüntü olacak, daha güzel görünecek.



İstediğim büyüklükte harf bulmadım, bu nedenle harf ve sayılar uydurma.
Boyutu 17,5x17,5 cm 
Kim için işledin? sorusunun cevabı ise yeğenim için tabii :)
Kolay bir örnek olduğu için 2 günde bitti, şimdi ki hedefim daha zor örnekler.
Bir kaç denemeden sonra sipariş almayı düşünüyorum :))

Beğendiniz mi? Nasıl olmuş ilk pano çalışmam? Yorumlarınızı bekliyorum.

♥ Sevgiler ♥

13 yorum:

  1. Ellerine sağlıkkk Aycan :) Ne kadar hızlı bitirmişsin!
    Eminim ipin değişince daha da güzel şeyler çıkaracaksın <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım :)) öğreniyorum incelikleri :) daha güzel olacak inş.

      Sil
  2. Ellerine sağlık canım harika olmuş ilk müşterin hazır:)

    YanıtlaSil
  3. İlk deneme mi? Bence süper olmuş, ellerine sağlık, deseninde çok şirinmiş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet pano olarak ilk çalışmam :) teşekkürler

      Sil
  4. Geçmiş olsun .Kısa zamanda iyleşirsiniz efendim inşallah. Bu arada yeni hobiniz de hayırlı olsun .Sanki 1980 yıllarında ki oyunların grafik tarzı gibi bir eser çıkarmışsınız ortaya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha çok güldüm ya. benim de aklıma geldi pixel pixel değil mi? ::)) comodor 64'e yetişemedim ama mario da gerçek prensesi kurtarmışlığım vardır :)

      Sil
  5. harika olmuş bayıldım:))

    YanıtlaSil
  6. Cok yaratici bir fikir ve uygulama. Cok guzel ugraslariniz var tebrik ediyorum sizi. Cok fazla siparis almanizi dilerim. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. ayy..bu nu örnek çok tatlış olmuş kiii :)) emeğine sağlık bende çok severim etamin işlemeyi çoktur yapmıyorum bak benimde hevesimi getirdin şimdi ;)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.