Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Nisan 2014 Cuma

Ahşap Boyama Tepsi "Değişimin Böylesi"

Merhaba!
Ahşap boyamaya dönüş, tüm boyalar fora, her yer dağınık, ev vernik kokusundan geçilmiyor.
Peki bu kadar dağıttım da ne yaptım?
Oooooo neler neler maydanozlu köfteler. Evet bu iğrenç cümleyi yazdım :))
Kuzenim geçen günlerde berbat ettiği, yeteneksizliğinin gün yüzüne çıkmış hali olan tepsiyi bana getirdi ve "yapsan yapsan bunu sen yaparsın yoksa çöpe gidecek" dedi.
Benim de hem gönlüm çöpe gitmesine razı olmadı, hem de ne kadar becerikli olduğumu sizlere göstermek için
hemen boyamaya başladım. (Bende megolamanlık almış başını gitmiş, dur aynanın karşısına geçeyim de 18 yaşında 6 aylık ilişkisi olan ergenleri düşüneyim, 5 senedir ilişkim olmadığını çok yalnız olduğumu da aklımdan çıkarmayayım)

Tepsinin bana gelen hali, yapış yapış içi, boya tutmaz dedim ama
bir kaç kat sonunda kapandı.
Cadence taffy rengiyle boyadım.

Beğendiğim bir resmi, dekupaj tekniği ile yapıştırdım.
Tepsinin kenarları yaldızlı boya ile eskittim.
Polisan parlak vernikle vernikledim ve vernik tam korumadan tepsinin üzerine biraz sim attım.
Son olarak kenarlara boyutlu boncuk ile noktacıklar yaptım.
İşte bu kadar.

Beğendiniz mi? Beğendiyseniz yorumlarınızı bekliyorum!
Dikkat! Beğenmeme ihtimalini aklıma dahi getirmiyorum!
Yok yok valla g..tüm kalkmış benim.
Hepinize sevgiler diyor yavaştan uzuyorum :)



8 yorum:

  1. Beğenmedim desem yalan :) Gerçekten çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. İnanmıyorum ya... Bir tepsi bu kadar mı değişir... Keşke benim de böyle bir yeteneğim olsaydı... Çok beğendim... Sevgiler... Bu arada bloğunu takip listeme ekledim. Seni de blog sayfamda görmekten mutluluk duyarım... bilgicellim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Canım harika bir iş çıkarmışsın. Ellerine sağlık beğenmemek ne kelime süper olmuş, hiç de bile bir yerlerin kalkmamış süper olmuş.....

    YanıtlaSil
  4. Kutluyorum seni, en sevdigim istir eskiyi yenilemek guzel fikirlerle. Ben Amerika'ya yeni geldigim zamanlarda yaptim eski sandalyeleri boyle, cok zevkli bir is. Tepsine bayildim, keyifli caylar kahveler servis edilsin insaallah. Sevgiler.
    Not: Kalkmamis ama kalksa da yeridir.

    YanıtlaSil
  5. Tepsinin gerçekten yardıma ihtiyacı varmış :)) Çok güzel olmuş, sevgiler :))

    YanıtlaSil
  6. Nasıl hava katmış ya öyle :D Vay be dedirtecek cinsten. El emeğien sağlık efendim. Bu arada site temasının değiştiğini görünce yanlış bir siteye mi girdim dedim :D Bayağı değişmiş. Güzel olmuş ama .

    YanıtlaSil
  7. Çok tatlı bir tepsi olmuş.değişim iyidirellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. hepinize çok teşekkür edrim :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.