Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Nisan 2014 Pazartesi

Etamin Makyaj Çantası Yapım Aşamaları!

Merhaba!
Çekilişe koyduğum etamin çantayı çok merak ettiniz, nasıl yaptın? Nasıl işledin? diye sorular bitmek bilmedi :)
Şaka şaka bir-iki mail geldi, instagram'dan sorular geldi bende hemen postunu hazırlamak istedim ☻
Takip edenler bilir bu sıralar etamine sardım, elime aldığım zaman bırakmak istemiyorum.
Stres, sıkıntı bitiyor çok farklı işler çıkacağa benziyor, nisan ayı bir geldi pir geldi anacım,
yaratıcılıkta sınır tanımaz oldum, aman MAŞALLAH

Peki bu çantayı nasıl yaptım?
Etamin makyaj çantası


baykuş örneği
Öncelikle örneği internetten buldum. 
 Kolaya kaçıp makyaj çanta örneği aradım ama bulamadım.
İş başa düştü ve bu baykuş örneğini beğenip, seccade işlenen etamine işledim.
Neden seccade işlenen etamine işledim? Çünkü daha tok bir yapısı var ve işlemesi kolay.
Kasnak ile çalışmanızı tavsiye ederim. Hem muntazam, hemde kolay işleniyor
Örneği hangi siteden indirdiğimi bilmiyorum, ama google görsellerinden bulabilirsiniz.

etamin çanta
Baykuşu işledim bitti, ama bir sorun vardı çantanın etrafı çok boş kalıyordu.
Yine google amca yardıma koştu ve beğendiğim örnekleri çantanın boş kalan kısımlarına işledim.
Önemli olan renk uyumu ve bütünlük. Sıcak soğuk renklere, kontrastlara dikkat ederseniz güzel çalışmalar çıkarırsınız. Sıra geldi dikişe o kısım ile ilgili yazacağım pek bişi yok çünkü dikişi annem yaptı.

etamin çanta
İç astar ve arkasının kumaşı aynı yani "dok keten" kalın ve tok bir kumaş.
Kumaş satan yerlerde bulabilirsiniz. 
(Annem ile ben ilk defa böyle çanta yaptığımız için bu kumaş olur dedik, ama sizin önerebileceğiniz bir kumaş türü varsa yorum olarak yazarsanız sevinirim.) Fermuarı da dikince işlem bitti.

etamin makyaj çantası
Oldukça şık oldu ☺ Elime sağlık ☺ (mütavaziliğin bu kadarı yani )
Bu çantayı sizlerden biri kazanacak şanslı kişi kim olacak?

Hala katılmadıysanız sizi şöyle alalım Hoş Geldin Bahar Çekilişi!
Güzel bir palet ve bu çantayı kazanabilirsiniz.




11 yorum:

  1. Çok cici olmuş, annenin de senin de ellerine sağlık. Etamin gerçekten strese sıkıntıya çok iyi gelen bir uğraş. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Hülya hanım :) evet çok güzel bir uğraş dünya duruyor işlemeye başlayınca :)

      Sil
  2. Canım eline sağlık gerçekten çok güzel olmuş, bende yapmayı deneyeceğim tabi vakit bulabilirsem :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, çook tatlı ellerine sağlık :)) Ben de biir sürü örnek şablon vs biriktirdim ama annem nedense el işleriyle uğraşmamı istemiyor :/ Yaparsam gizli gizli yapacağım :))) Şuan senden çok heveslendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne güzel heveslendirmişim sizi :) Neden istemiyor, çok güzel bir uğraş :) siz annenize bu çantayı gösterin ve ikna edin :) sevgiler

      Sil
  4. teşekkürler :) eminim harika işler çıkaracaksınız

    YanıtlaSil
  5. valla bayıldım.. insan bunun içine makyaj malzemelerini koyup kirletmeye kıyamaz..
    ellerine sağlık canım.. sevgiler.. öpüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler idil hanım :)) bakalım kazanan ne şekilde değerlendirecek.

      Sil
  6. ay çok beğendim :) ne tatlı anlatmışsınız :)

    YanıtlaSil
  7. merhaba, ellerinize sağlık :) şablonu da paylaşabilir misiniz acab :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.