Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Nisan 2014 Salı

Kendin Yap! Krem Kutusu Boyamaya Devam

Merhaba!
Bugün 1 Nisan ☺ yersiz şakalara dikkat edin arkadaşlar, diyorum veee
krem kutularını boyamaya devam ediyorum. 
Bir önceki yazımda nasıl yapıldığını yazmıştım. (bknz.)
Farklı ve değişik projeler gelmeye devam edecek.
Yazdıkça, paylaştıkça iştahlanır mı insan? Valla iştahlanır hatta doymaz :)


Peçete dekupaj tekniği kullandım bu çalışmada.



Beğendiniz mi?
☼----- Yorumlarınız bekliyorum! -----☼


20 yorum:

  1. harika harika......ellerine sağılık canım.

    YanıtlaSil
  2. benimde var bu kutulardan keşke ben de yapabilsem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapabilirsin cnm nasıl yapılacağını yazmıştım. postta linki var. çok kolay hem değerlenmiş oluyor

      Sil
  3. çok tatlı olmus bende alıcam bu boyalardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminim harika işler çıkarırsın :)) bekliyorum çalışmalarını

      Sil
  4. çok hoş olmuş gerçekten :) Blogunu çok beğendim :) Ben de beklerim lafını pek sevmesem de uğramanı isterim bloguma :) görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten bir nesne ancak bu kadar güzel değerlendirilebilir! Bayıldım. Elinize emeğinize sağlık!! :) Ben de boş kutu bulur bulmaz deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ olun :) cidden çok işime yarıyor ufak tefek şeyleri atıyorum bu kutulara. Yapımıda çok kolay :)

      Sil
  6. Daha neler ya bayıldım O.o

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.