Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 Mayıs 2014 Perşembe

Kendin Yap! Krem Kutusu Boyama #3

Merhaba!
Allah'ım nasıl bir becerilik bu? Tü tü tü tü maşallah!
Kime bu kadar övgü? Kime olabilir, tabii ki bana ☺
Ben yine kutu boyadım, cildim kuru olduğu için kutu kutu krem bitiyorum, ama şu sıralar Organique body balm kullanıyorum çok memnunum, bu başka bir konu Aycan  geç lüften!

kendin yap krem kutusu
Neutrogena'nın nemlendirici kutusuydu, üzerinde ki etiketleri çıkardım ve yapışkanlı yerleri temizledim.
Süt mixion sürüp kurumasını bekledim.
Nasıl yapıldığına bakmak için Tık

kendin yap krem kutusu
Ne renk ne renk olsun dedim, bu renk oldu.
Pek beğenmedim ama oldu artık.


kendin yap krem kutusu
Dekupaj tekniğiyle resimleri yapıştırdım ve vernik attım.
Vernik kuruduktan sonra boyutlu boncuk boya ile süsledim.
İçini boyamadım, çok vernik ve boya kokuyor.

Ortaya böyle bir çalışma çıktı.

Sevgiler || Saygılar 


9 yorum:

  1. çok güzel olmuş canım yaa ellerine sağlık hiç de sandığın gibi rengi kötü değil aksine çok vintage bir görünümü var :) birgün vakit ayırıp bir parçayı bende böyle değerlendirmek isterim ;)

    YanıtlaSil
  2. çok iyi olmuş farklı bir fikir :)

    YanıtlaSil
  3. Ayy ama nekadar farkli olmus, niye begenmedinkii, ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım, yine süper bir kutu olmuş, becerikli arkadaşım benim:)))

    YanıtlaSil
  5. İyi fikir canım...
    http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. çokkkkkkkk teşekkürler hepinize :) ne güzel takipçilerim var benim, bana hep enerji veriyorlar :)

    YanıtlaSil
  7. Bende çok beğendim. Denenecekler arasında ilk sırada. Bende sizi ağırlamaktan mutlu olurum:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Ben rengine de bayıldım canım ellerine sağlık bu arada Selamlar canım

    YanıtlaSil
  9. oy oy...şu kız silüetinin olduğu resim çok güzel.
    ayrıca yaldızlı boncuk boya da çok hoş durmuş.
    bugün ben de bir pano boyamaya başladım,boyutlu boya kullandım ve yaldız boya ile boyamayı düşünüyorum bakalım.yakında postunu yazarım artık.
    hazır gelmişken bir iki yorum bırakayım dedim :)) yorumlar değerli :))

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.