Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Mayıs 2014 Cuma

"Moda Düşleri" Ahşap Boyama tepsi

Merhaba!
Blogger arkadaşım Nur için yaptığım ahşap tepsi.
Kendisi evinde bir blogger buluşması düzenledi ve bizleri evinde ağırladı. (bknz.)
Okulu bittiği için Bursa'dan ayrılıyor, benden bir hatıra olsun istedim.
Güzel günlerde, mutlulukla kullansın inşallah.

dekupaj tepsi
Nur moda blogu olduğu için ayakkabılı, rujlu, melekli bir dekupaj yaptım.

Bana çok fazla soru geliyor nasıl yapıyorsun?
Hangi boyaları kullanıyorsun?
Bununla ilgili ayrıntılı bir post yapmayı düşünüyorum.
Ben daha ne yapayım, görüyorsunuz nasıl çalışıyorum ☺

Nur'un blogu için; Tık Tık



10 yorum:

  1. Eline sağlık yine harikalar yaratmışsın :)

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş Ellerine saglık canım benim:)
    http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Yaa cok guzel olmus ellerine saglik bayildimm :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim hepinize, şımardım yine :)

    YanıtlaSil
  5. gerçekten çok hoş olmuş bu :) ellerine ve göz zevkine sağlık ayrıca bu tarz işler bir postu hakediyo nasıl yapıldığını görmek isteriz :)

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık canım benim çok güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
  7. Cok sevimli bir kokosluk hali bu tepsi, ayakkabiya bayildim vallahi. Renkleri, cicekleri ve melekleriyle bana cay getirsen bu tepsiyle cayi siz alin tepsi benimle kalsin derim. Bayildim.

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık.Harika olmuş gerçekten...

    YanıtlaSil
  9. Canımmm ne kadar güzel olmuş ellerine sağlıkkkk :)) Çok beğendim.Güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.