Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Haziran 2014 Çarşamba

Kendin Yap! Konserve Kutusu Boyama || Stencil Tekniği

Merhaba!
Çok beğenilen konserve kutularını boyamaya devam ediyorum, bende çok seviyorum bu tarz değişim objelerini çünkü atmak çok kolay ama değerlendirip kullanmak ayrı bir zevk.
Bu konuyla ilgili çok fazla soru geliyor, galiba bir video çekeceğim nasıl düzenleyeceğim bilmiyorum ama araştırıp bulacağım. Bu konuda yararlı bir site veya blog/vlog bilen varsa yardımcı olursa sevinirim. 
(windows 7 kullanıyorum ) Yaptığım diğer konserve kutuları için tık.

 Konserve Kutusu Boyama Stencil Tekniği

Bu çalışma da ise dekupaj tekniğinden sıkılmış olacağım ki stencil yaptım.
Stencil gerçekten kurtarıcı bir teknik uygulanışıda kolay olunca tadından yenmiyor.
Şimdi hiç ahşap boyama ile ilgisi olmayan biri "ne diyorsun yaaa" diyor ama merak etme canım okuyucu
anlatacağım hepsini. Sabır et biraz!

Diğer çalışmalarda olduğu gibi baş kahraman süt mixion. İlk olarak süt mixionu sürüp kuruduktan sonra istediğimiz renge boyuyoruz, boya kuruyunca stencil kalıplarını sıkıca bastırıp pon pon fırçayla üzerine boyayı pıt pıtlıyoruz. Vernik atıp üzerine sim atıyoruz. İşte bu kadar. ☺



7 yorum:

  1. Süper olmuş....Ellerine, emegine saglık...Detaylı anlatımı bekliyorum...
    http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık güzel arkadaşım, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler ☺♥☻ kızlar

    YanıtlaSil
  5. Boyanmış halini görsem, önceden konserve kutusu olduğunu anlamazdım. Çok güzel olmuş. Harika fikir :)

    YanıtlaSil
  6. boyama hep çok isteyip de cesaret edemediğim bir şey. çok güzel olmuş. emeğine sağlık

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.