Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Ağustos 2014 Cuma

• Kezban Styla •

Merhaba!
Tatilden bronzlaşan, turuncuya kaçan ten renkleriyle beni kıskançlıktan çatlatan takipçilerim sizlere de merhaba!
Evet! Ben teleme peyniri kıvamında, amele yanıklarım ile bloguma yazı yazmaya uğraşıyorum. Kaderim bu :(
Başlığı attık "Kezban Styla" hiç sevmem aslında "kezbanlık" tabirini, kullanmam ama benim halim tam bir kezban vakası  arkadaşlar, öyle böyle değil yani.
Instagram'dan  takip edenler bilir (hâlâ takip etmiyorsanız Tık) bir saç kestirme olayıdır gidiyor.
"Ayy kime kestirsem?" Hangi kuaför iyidir? Saçımı boyatmadığım ve sık kestirmediğim için belli bir kuaförüm yoktu, herkese saçını nereye kestirdin diye sora sora dilimde tüğ bitti, aslında kafamda 2 yer  vardı.
Amaaaaa noldu?
İnsanın basireti bağlanır derler ya öyle oldu işte.
Saçlarım çok dökülüyordu o kadar kötü olmuştu ki "kısacık kestireyim"dedim çabuk uzar nasılsa.
Dilimi Eşşek arısı yesin inşallah.
Sıcakta artık bunalımlardayken kuzen aradı "gel bizim burada bir kuaför var herkes gidiyor çok güzel" diye. Hani kuzen dediğim 40 yaşında 17 yaşında da kızı var ve evi çok uzak 45 dk yol gitmem lazım bu sıcakta. 
Tam da doğum günüm 11 Ağustos yeğenim Ceylin'de bizde"hadi dedim ne kadar kötü olabilir ki!"
Aldım Ceylin'i düştüm yollara, hay ayaklarım kırılaydı gitmez olsaydım, o kuaför bozuntusunun kolunda ki akrep dövmesini görmez olaydım :(( O sıcakta gittim, ne kadar heves ettiysem ilk defa gidiyorum yalnız bu kuaföre ne cesaret belinde olan saçları kestirmek, o kadar bıkmışım demek ki.
Klima bile yok salonda hey Allah'ım! Çalışanlar bir tuhaf kimse ne içersin diye bile sormuyor.
Kuzen dedim ya; beni bu hallere düşüren akıllım kendi kızının da saçını boyatmaya getirmiş.
Gittiğimde saçlara açıcı sürmüşlerdi, sarı olacak saçlar sürmüş açıcıyı bekliyor kız "hadi diyor yıka kaç dk. oldu" "yok yok duracak daha" diyor akrepli .
Neyse bekliyoruz sıra geldi benim saçıma, topluydu saçlarım bi açtım herkes "kestirme" diye çığlık attı.
N'oluyo ya! dememe kalmadı çalışanlar "sakın kestirme" demeye başladı. 
Başıma geleceği biliyorlardı herhalde.
Saçımı yıkayan kız saçımı kestireceğim için bana " mannaksın, uyuzsun" gibi aptal saptal konuştu, artık seviyeyi düşünün. Bu arada kuzenin kızının kafa yıkanmış ve boya sürülmüştü ve yine bekliyor kızcağız hem de cayır cayır yanıyor saç derisi yelpazelerle yelleye yelleye bekliyor :(
Saçlarım yıkandı, akrepli "keseyim mi?" diyor.Bak bak biliyor berbat edeceğini hala soruyor, kesti çatır çatır, harbiden çatır çatır 5 dk sürmedi kesmesi, saçım da ıslak ya ne güzel oldu diyoruz biz, yakıştı falan bide fön çekti ohhh miss gibi oldum, NAH oldum eve geldim yıkadım saçlarımı AMAN ALLAH'ım kırpmış resmen saçları
REZİLLİK ya BESLEME gibi oldum! Delircem ay olmuyor yamuk kesmiş ve makas izleri berbat yaaa!
Ağla ağla BESLEME gibi oldum diye :(((
Annem diyor "düzelttirirsin ağlama "  ayyyy çok üzüldüm ama ertesi gün gittim sosyete kuaförüne.
tamam ben saçımı 20 tl'ye beslemeye çevirdim ama bir saç kesimi 100 tl olmamalı ya :(
Oraya gelenler için 100 lira para mı desenize.
Eğer düzgün kesilseydi gitmezdim tabii ama mecbur kaldım gittim. O da ayrı bir hikaye.
Çalışanlar sanki 5 milyar aylık alıyor saçımı yıkayan " ne kadara kestirdiniz saçınızı?" diye sordu, sonra whatsapp konuşmamı gördü "100 lira mı diye soruyorlar" diyor "heeee onu soruyor kuzenim nolmuş cnm senin maaşın kaç tl? "Böyle şeylere çok kızıyorum. Kimse kusura bakmasın ama evet çok para benim için çok. Birde çalışma arkadaşına benim mini etek giymiş muhteşem fizikli  benimle  gelen diğer kuzenimi gösterip "hey allahım cıx cıx" çekti, "o benim kuzenim" deyince  ödü bokuna karıştı ama benden kaçmaz cicim. Arkadaşıyla muhabbet ediyormuş, hımmm... gelsene külahım şurada, gerçi bizim kuzen CIX CIX olayını geçmiş de boş ver!. Başkasından bu tarz şeyler görünce çok üzülüyorum :( 
Sonra saçımı kesecek kişi geldi "boyu nasıl olsun" dedi gösterdim ve şu cümleyi kurdum
"düzeltin şu besleme saçı" hay demez olaydım adam ilk kez besleme kelimesini duymuş herhalde.
"Neeeee" dedi, sustum ve saç kesimim bitene kadar konuşmadım.
Sonuç güzel oldu mu? On numara oldu, ama .... çalışanları benim için sınıfta kaldı kimse kusura bakmasın.
Bir daha gider miyim çok isterim, ama gitmem.
Ben tam bir Kezban styla yalnız bişi diyorlar bakıyom anlamsız anlamsız, ne kullanıyorsunuz saçınıza diyor fön çeken ağabey "hiç bişi dedim yıkıyorum ve çıkıyorum"  "bilmem ne şeyi kullan diyor" ne bileyim ulan  "hee" dedim "watsons'a gider bakarım "orada yoktur şurada bak alıver şuradan" dedi alayım da 100 tl de ona alın :)  Ayy antin kuntin şeylere tahammülüm yok hele böyle milleti küçük gören işletmelere hiç yok!


Evet benim olaylı saç maceram böyleydi siz yine dua edin kısa kestim ve kuaför adı vermedim başım belaya girmesin diye ama merak ederseniz yazın. Hele saçımı berbat edeni şikayet edeceğiz çünkü kuzenin kızının saçlarını yakmış :((( berbat etmiş 100 tl de para verdiler rezil etmiş kızın kafasını.
Şimdi sizlere bir öncesi ve sonrası yapayım da farkı görün!

saçım böyleydi (kesimlerden önce )

Sonra besleme oldum böyle :( (Kezban)
Şu hale bak ya :)
İlk kesim yani, berbat olan saçlar, kırpık kırpık, arkaları hele aman Allah'ım!
Vazgeçtim yazıyorum beni beslemeye çeviren kuaförü Görükle'de Ness kuaför.
Kimsenin canı yanmasın sonuçta kamu yararı var!

(ekleme: bu kuaför bir süre sonra kapanmış :)


( Kezban'nın ablası :)
Şimdi ki hali 
Sacha kuaför düzeltti :) Mersi canlarım!
Çok sevdim anacım maşallah bana :)



19 yorum:

  1. İlk uzun saçınız mı besmele anlayamadım.. Ben ikinci resimde ki saçı begenmedim:))Hatta baştan sona okudum yazınızı...Yani uzun olan saçınız çok daha güzel duruyor:)Benim gözlerimde bir sorun yok umarım sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında anlamayacak bişi yok saçım belimde dedim ya kestirdim ilk fotoda ki oldum,
      kırpık kırpık oldu çok kötüydü.

      Sil
  2. Traji komik bi hikaye olmus;) gecmis olsun mu diyelim ne diyelim;) ama son hali on numara sacların

    YanıtlaSil
  3. ahhh kuaföre gitmekden nefret ederim 100 kerede birkez güzel olur
    100 lira kesim fazla bencede
    ama basleme dediğin saçı inan ben çok beğendim vallahi tamam fönlü güzel duruyordur ayrı ama güzel yakışmış

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy demeyin ya çok kötüydü fotoda belli olmuyor belki çok kırpık kırpık arkaları falan berbattı

      Sil
  4. İlk kesimininde mahvetmişler saçını düzgün kesseler çok şık olabilirdi.. 3. kesimini çok beğendim tarzı çok güzel ama kısa saç cesaret işi, bir kere denedim bir daha deneyemem herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet dümdüz makas attı rezil etti, çok teşekkürler yenilik iyidir biraz böyle kısa kullanayım :)

      Sil
  5. Sonunda kavuşmuşsun güzel saçlara :) Çok çok beğendim ben son halini :)

    YanıtlaSil
  6. saçlarının uzun hali çok güzelmş ama bazen beceriksiz kuaförlerin eline düşebiliyoruz.. son resim hali güzel olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ah sormayın düştük bir akrepliye :)) teşekkür ederim

      Sil
  7. Çok yakışmış bence, çok iddialı ve farklı olmuş, güle güle kullan :))
    Bence uzun halinden çok daha iyi olmuş, ne de olsa uzun saç herkeste var ama değil mi? :))

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun ilk kesen gerçekten rezil etmiş, ama son kesim çok modern, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  9. haha ne güzel yazmissin, bir gözün agliyor bir gözün gülüyor gibi derler almanlar, cok hosuma gitti yazi tarzin :D
    Bende iki gün önce kuaföre gittim ve kakül kesmeyi bile beceremedi kiz, okadar kötü olduki, birde dahada düzelteyim diye dahada kesecek yok dedim zaten iyice kisa oldu ben onu tokayla tutarim ve uzar zaten geri. Yani az parada almiyorlar yine beceremiyorlar, hadi oda insan diyorsun belki hata yapabilir ama sonucta bende o görüntüyle ortada gezmen gerekiyor :)
    Bende iyi bir kuaför bulursam degistirecegim, benim gittigim iyiydi ama sahibi ve calisanlar degisti maalesef fiyatlar yükseldi kalite düstü bence, üc ayda iki kere gittim ve ikisindede begenmedim, ayrica iyi bir kuaföre gidince sac kesimi bende 4-5 ay iyi gözüküyor, yani sonuc olarak dahada ucuza geliyor aslinda. Hepimizde ayni dert :)
    Modern olmus canim kisa sacin, güle güle kullan, ben tam senin tersi simdi ilk fotografindaki gibi uzatmaya calisiyorum bayagi uzadi gerci ama her kuaföre gidisimde tekrardan gidiyor tabii ;)

    YanıtlaSil
  10. geçmiş olsun. uzun saçtan kısa saça geçince ne kadar güzel kesseler de üzülüyor insan. uzar gider. annemin bi lafı var kökü sende diye :) en son saç modeli de yakışmış... gülegüle uzat saçlarını

    YanıtlaSil
  11. Yüz liraya saç mı kesilir yahu? Kuaför fobim benim de evde kendim keserim daha iyi. Başını dik tutu, sağa kır, sola yayıl bando şefi gibi daral geliyor. Neyse sen durumu kurtarmışsın, iyi görünüyor.

    YanıtlaSil
  12. 2. fotodaki o beğenmediğiniz besleme saçı çok modern ve sıradışı bir modeldi keşke kullanabilseymişsiniz.(Hele uçları asi renklerde ombre olsaymış) en son fotodaki kesilmiş saçları heryerde görüyoruz. Neyse zevk meselesi.
    İyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  13. son yorumu yazan saçınızı mahveden kuaför olmalı :D hee çok modern ve sıradışı -yersen.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.