Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Eylül 2014 Cuma

İzledim "The Last Ship"

Merhaba!
 Bursa'da yağmurlu bir gün, yağmur falan neyse de bu Turksat 4A uydusunun atılması ve kanalların frekanslarının değişmesi çok kötü oldu. Akşam yatıyorum ne güzel kafam abuk bir filmden köfte olmuş aaaaa.... kanallar gitti, aradım, taradım internete baktım, yok yapamadım olmadı, ayarlayamadım kanalları :( Çok güveniyordum kendime "yaparım iki dk." diye  affedersiniz "nah" yaparım , öyle kaldı tv kapalı boynu bükük :( Kaldık mı karasal yayına :)
Televizyon yoksa internet var şükür elektrik olduğu sürece umudumuzu kaybetmeyelim!
Kısa süre önce Cnbc-e'de yayınlanmaya başlayan "The Last Ship" dizisini can sıkıntısından 1. sezonun tüm bölümlerini izledim. (Ayyy ne kadar salak bir cümle bu ya silmeye  üşeniyorum, atlaya atlaya okuyuverin :))  1. sezon 10 bölümden oluşuyor yani en azından ben 10 bölüm izledim.

Konusuna gelecek olursak;
Dizi William Brinkley'in kitabından uyarlanmış. 
Bir kıyamet senaryosu ile beraberiz , çok tehlikeli bir virüs nüfusun %80'nini öldürmüş.
Dünya berbat olmuş, devletler yok olmuş. Amerikan donanmasına ait Nathan James adlı savaş gemisi 4 aydır denizde gizli bir görev için Antartikadadır. Kaptan da dahil tüm mürettebat dünyada olan bitenle ilgili hiçbir şey bilmemektedir, gemide her şeyi bilen ve virüs için aşı bulmaya çalışan bilim insanı dr. Rachel Scott tüm gerçekleri açıklayınca olaylar başlar. Maceralar, maceralar....:)



 Karakterler;
Eric Dane
Eric Dane
Karizmasını yediğim, gıdığını aldığım, yakışıklı aile babası daha ne yazayım Tom Chandler için.
Geminin kaptanı görüldüğü üzere, personelin sevdiği bir kaptan, babacan tavırları ile biraz Hulusi Kentmen'i hatırlatıyor bana :) Aslında Rambo'nun denizci versiyonu, anacım bir adam her şeyi mi bilir, bu kadar mı iyi olur, çok abartı bir karakter bence. Herkesi kurtarıyor, en doğru kararları veriyor, çok iyi, çok çok çok iyi . 

Adam Baldwin
Adam Baldwin
Bu uzaklara bakan sıfır oyunculuğuyla beni sinir eden adam ise ikinci kaptan.
Kaptanın çakması yani :)
Ayyyy bu adamı sevmiyorum yaaa... Oyunculuğu çok kötüüüüü...
Bir sinirlenmesi var aman Allah'ım! Böyle kaşlarını çata çata, zaten bir tek kaş çatmayı öğrenmiş başka bir olayı yok.


Rhona Mitra
Rhona Mitra
Güzellik desen onda, zeka desen onda, ingiliz aksanı desen yine onda, o Dr. Rachel Scott.
Dünyayı yok eden virüs için tedavi bulmaya çalışan dr. Rachel tayfadan bilgi saklaması dolayısıyla pek sevilmiyor nede olsa personelin ailesi virüs yüzünden karada can çekişirken hiçbirinin haberi olmadı. Ahhh doktor ahhhh....


John Pyper Ferguson
En sevdiğim karakter adam gibi adam Tex, gemi tayfasına sonradan dahil olan bu neşeli, tatlı adam
doktor Rachel'a abayı yaktı :) Bu ispiyon benden size armağan olsun :)

Başka birkaç karakter daha var ama hiç önemli değiller.
Şimdi gelelim zurnanın zırt dediği yere. 
Fanları beni parçalamassa diziyi istediğim gibi gömebilirim değil mi?
Yaaaa arkadaş bu nasıl klişe bir dizi, nasıl kötü bir dizi, bu diziyi çekerken aklınız kıçınıza mı girdi. Ayyyyy çok kötü be!  Bir kere tam bir propaganda dizisi ABD ordusunun muhteşem donanması ve iyilik meleği askerlerini izliyoruz, herkesi kurtarıyorlar hani ABD'yi bilmesek yutacağız. 
Rusları her Amerikan filmi ve dizisinde göreceğimiz üzere çok kötü.
Virüs falan bahane ABD şahane şeklinde takılan bu kötü dizi yoklukta ve can sıkıntısında  bana kendini 10 bölüm izlettirdi. 
Sevdim mi? Hayır sevmedim hatta bazı sahnelerin klişeliğine delirdim "yok artık" dedim.
Gideri var mı? Evet var. Çıtır çerez bir dizi işte pek bir beklenti olmadan, aptal sahnelere takılmadan izlerseniz iyi edersiniz benden söylemesi :)

Takipte kalın!








6 yorum:

  1. en son senin tavsiyenle the 100 dizisini izlemiştim bunudamı izlemeye başlasam acaba:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdiniz mi peki the 100? biraz ergene bağladılar 2. sezon ne olur bekliyorum:)

      Sil
  2. dün akşam uydu nedeniyle ufak çaplı bir krizde biz yaşadık. uzun internet anlatımları sonrası mesele çözüldü :)

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle katılıyorum son derece klişe, kötü oyunculuklar, hiç sevemedim bu diziyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dizi cidden kötü neden bilmiyorum mal gibi 10 bölüm izledim :)))

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.