Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Eylül 2014 Perşembe

Mim #10

Merhaba!
Sonbahar geldi mi? Geldi geldi! Ne getirdi? Twitter'a tt, instagram'a kuru yaprak fotoları getirdi :)
En sevdiğim mevsimlerin ikincisi olan sonbahar tüm hızıyla hayatımıza girdi, yağmurlar, rüzgarlar başladı, tatil bitti, okullar açıldı, hadi oturun artık blogların başına :)
Bu postta; sevgili arkadaşım Beyaz Begonvil blogunun sahibesi Gülşah'ın hazırladığı mimi cevaplayacağım.

Hemen sorulara geçiyorum :)


Moda denince bu kız gibi oluyorum valla :)))



1) Sizce moda nedir?
Bence moda; kendine yakışanı giymektir. Marka takıntısı olmadan giyinmektir.
Temiz olmaktır. Mevsime göre giyinip gülünç duruma düşmemektir :)

2) 2014/2015 kış modasına bakacak olursak sizin gözünüze çarpan, hoşunuza giden ne olur?
Ayyy bu soru hiç benlik değil, hiç bilmiyorum ne moda olacak bu kış.
Hatta tv de gördüm, maskulen bir tarz olacakmış ve kızlar erkek arkadaşlarının kazaklarını giyecekmiş.
Pehhhh pehhh erkek arkadaşı bulalımda kazağı kusur kalsın :)))

3) Sevdiğiniz 3 marka ismi verecek olsanız ne olurdu?
Koton, boyner

4)Tavsiye edecek olsanız bir bayanın dolabında bulunması gereken olmazsa olmaz neyi önerirsiniz?
Beyaz gömlek ve siyak kumaş pantolon, bence her daim kurtarıcı :)

5)Peki son bir tavsiye istiyorum. Dışarıda şöyle bir baktığınızda insanlara giyim konusunda ne önerirsiniz?
Offff çok doluyum bu konuda, neden?
Çünkü çok kötü giyinen insanlarımız var hatta bazen kolundan tutup "bu ne be?" diyesim geliyor.
Mesela kilolu bayanlar neden daracık tişört giyiyor, ya da bacakları boru  gibi olan hatunlar neden daracık kot pantolon giyiyor NEDEN TANRIM? Neden olacak zevk meselesi işte yakışmıyor ama giyiyorlar.
Önereceğim son şey ise; temiz olmak kıyafetiniz nasıl olursa olsun TEMİZ olsun arkadaşlar :)


Benden bu kadar canlar bu mimi yapmak isteyen herkese gönderiyorum.
Takipte kalın !
Sevgiler :)

4 yorum:

  1. haha güzel Mim özellikle kolun tutup "bu da ne?" sormak isteyisin :D Bende moda diye giyipte hic yakismayanlari anlamiyorum, nekadar moda olursa olsun sen icinde kötü duruyorsun, niye giyiyorsun derdin ne diyeceksin sanane diyecek haha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm valla abuk sabuk giyinip moda diye giyinenlere selam olsun, olmuyor bayağı duruyor yapmayın!

      Sil
  2. Mime geri donus yaptigin icin tesekkur ederm cnmm senin su yazi dilin olaylari muzipce yorumlamana bayiliyorumm =)

    YanıtlaSil
  3. rica ederim cnm benim :) yazı dilimi beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.