Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 Eylül 2014 Cuma

Plastik Vazo Yenileme

Merhaba!
Küresel ısınmanın verdiği sıcaklık artışıyla yazdan kalma günler yaşıyoruz.
Bunun konumuzla bir alakası yok, zira aklıma yazacak bir şey gelmiyor sevgili takipçilerim :)
Havadan sudan muhabbetle konuya balıklama daldım :))
Uzun zaman önce yaptığım bir çalışmayı bilgisayarımın kör kuyularında bulduktan sonra hemen paylaşmak istedim. ☺ 

Plastik boyama konusunda pek başarılı değilim. Neden?
 Fırçayla boyadığım için çok iz oluyor plastik üzerinde, pon pon fırça kullansaydım daha güzel bir görüntü elde edebilirdim. Bir de plastiği ben su bazlı ahşap boyalarıyla boyuyorum ama cam boyasıyla boyanırsa daha iyi tutuş sağlar gibime geliyor, denemedim deneyeceğim ama deneyen varsa yazabilir mi? Deneyen yazar tabii, neden yazmasın, sever beni okuyucularım ♥

Bu berbat foto için çok özür diliyorum :(
Fotoğraf çekmeyi unutmuştum bunu da hemen çekiverdim :)



3- 4 kat boyadıktan sonra üzerine peçete dekupaj yaptım.
UNUTMAYIN!
Peçete dekupaj tutkalı farklı, kağıt dekupaj tutkalı farklı!


Arka kısmına ise stencil tekniği uyguladım.
Bu tekniklerin videoları umuyorum "bir gün" gelecek, umarım o "bir gün" gelir :))
Gelecekte bir gelecek değil mi? :))

Dandik bir plastik vazo kullanılabilir bir objeye dönüştü. Eskiyi yenilemeyi seviyorum.
Unutmayın her şey yenilenir, insanoğlu yenilenmez, değişmez der saygılar sunarım :)

Takipte kalın!




6 yorum:

  1. Ayy ben senin yazılarına bayılıyorum ya hep bir tebessümle okuyorum.. canım benim ellerine sağlık çok güzel olmuşş :))

    YanıtlaSil
  2. bende plastiği su bazlı boya ile boyadım ama küçücük bir çarpmada boya yerinden sökülüyor
    ilk kata astar boya gibi birşey attınmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatırlamıyorum ama süt mixion sürdüm galiba boyamadan önce :) öyle bir astar var mı? hemen alayım varsa :)

      Sil
    2. evet bende aynı sorunu yaşadım, plastik boyandıktan sonra bir süre geçince boyalar dökülüyor en ufak temasta

      Sil
  3. şaka gibi ya harika olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık:) Rulo fırça kullanırsan daha rahat olabilir diye düşündüm :) Sevgiler :))

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.