Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Ekim 2014 Perşembe

Arafta

Merhaba!
Google'da "krem kutusundan ne yapabilirim" diye arama yapan güzel insan en çok sana merhaba!
Ne diyordum canlar "araftayım" ama Ebru ablamızın şarkısı gibi olan araf değil bu araf, aşk acısı falan da değil, bulunduğum durum itibariyle araftayım. Nasıl mı? Şöyle ki;
Yaşım 27,5 hadi 28 diyelim bekar bir insanım galiba öyle de kalacağım, gereksiz insanlarla tanışıp canımın sıkılması cabası bu bekarlık olayı acayip canımı sıkıyor. 
"Ya şimdi ne var ki bunda" diyebilirsiniz ama işin orası öyle değil, bekar arkadaşlarım beni daha iyi anlayacaklardır.
Şöyle bir ortam düşünün; herkes evli, çocuğu var, tabii ki evli olabilirler, çocukları olabilir bundan doğal bir şey olamaz ama o ortama girdiğimde muhabbet sadece çocuk, yemek, koca, alışveriş, temizlik gibi konuşmalardan oluşunca ben sıkıntıdan çat diye çatlıyorum. İşin kötü yanı tüm arkadaşlarım evli böyle olunca da görüşmek problem oluyor, müsait olamıyorlar, çocukları oluyor dışarı çıkamıyorlar, evine gitsen bir git, iki git üçüncü sefer de illa ki çekiniyor insan. 

arafta
Çiftlerin yanında hep üçüncü teker olanlara gelsin bu fotoğraf :)

Hoş evli arkadaşlarım beni bir kez bile evlerine davet etmediler orası ayrı bir konu.
Hayatım boyunca hiçbir zaman "şu çok güzel bir fincan alayım da çeyizime koyayım" demedim.
Tabii ki bu benim karakterim, küçükken gelinlik modelimi de çizmedim galiba ben bu yüzden evde kaldım :) Evrene evlilik düşüncesi gönderemedim :)  Hayalimde oturacağım evi tasarlamadım, mutfağımı şöyle yaparım demedim. Farklı ilgi alanlarım oldu hep, diyeceksiniz "ne yani, sen kimsin?
Valla kendi halinde bir kızcağızım, hiç öyle şuyum buyum diyemiyorum ama herkesin ilgi duyduğu şeyleri sevememe, beğenememe problemi olan bir insanım. Anlayamadım kendimi, sorgular oldum, acaba şuan ilişkim olmadığı için mi bana yabancı bu konular, yoksa bende bir sorun mu var?
Çok da iyi anlatamadım ama cidden kendimi çok yalnız ve arafta hissediyorum. Aaaaaa... bağıracağım şimdi, Nur Yerlitaş'a bağlayacağım, ayyyy yazık kız o da evlenmemiş hiç :) Bekar arkadaşlarımın yaşları küçük muhabbet farklı, evliler almış başını gitmiş kendi dertleri kendilerine yetiyor, ne yapacağız arafta ki bekarlar? Söyleyin grup falan mı kursak?
Toplanıp yürüşüş mü yapsak?
Aycan kardeşinizi yalnız bırakmayın anacım :) Yorum ve görüşlerinizi bekliyorum.

Hepinize doğalgaz faturası düşük bir kış diliyorum.
Hayyy beni Allah ne yapmasın yine gerçekçi bir tavır aldım.
Kendime not:hayal kur Aycan'cığım, hayal kur!


Heyy sen! Google'da tesadüfen bu sayfaya girip yazıyı okuyan sen, yorum yaz ki görüşünü bilelim :)

10 yorum:

  1. Ah Aycancığım gülümsettin beni sabah sabah ne tatlı dökmüşsün içini keyifle okudum hakkında hayırlı olan ne ise onu veersin Allah bu dilekten başka bi şey gelmiyor elimden hobilerine sardır boşver evli arkadaşlarını sen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) zaten bayağı bir sardım hobilerime hemde çok o kadar çok ki kafayı yiyeceğim diye korkuyorum :)))

      Sil
  2. evli arkadaşların senin değerini bilememiş balım, ben evleniyim yatıya alcam seni :) ayrıca herkes birbirinden farklı, bizi güzel ve eğlenceli yapan da bu farklılıklarımız değil mi zaten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhh kalbi güzel arkadaşım benim hemen gelirim :) doğru söylüyorsun farklıyız ortak noktada buluşmalıyız :)

      Sil
  3. ay canim, cok tatli yazmissin sen yaaaa, cok güzel bir post olmus :)
    simdi sana moral vermek istiyorum...dur bir düsüneyim...bak ilk olarak ben evliyim ama türkiyeye nezaman gitsem kadinlarin -ve hatta genc kizlarin-arasinda sap gibi kaliyorum, nasil bir muhabbet o allahim hicbirseye katilamiyorum :D Örnegin ev temizligi-düzeni, benim icin yapilmasi gereken birsey,benim vaktim varsa ben yaparim, esimin vakti olursa o yapar, bence hayatda en nankör is, sadece yapmadigin zaman belli oluyor ;)
    Ama türkiyedeki kadinlarin vari yoku evi temizmi, düzeni iyimi, günlerini mobilya yerini degistirmekle yada duvarlari bile silerek gecirebiliyorlar, valla takdir ediyorum, bu nasil azim :)
    Almanyada fark ne dersen, örnegin arkadasimla dün bulustuk ve bir saat boyunca onun diplomasiyla yapabilecegi isleri, kazanbilecegi parayi ve gereken kurslari vs konustuk.

    Baskada....bence evlenmek icin en güzel yas kadinlar icin 28-32 arasi, meslegini yapmis oluyorsun, biraz kariyer yapmis oluyorsun, biraz paran oluyor, belki evin bile oluyor o zamana kadar, gencligini yasamis oluyorsun, flört zamanini atlatmis oluyorsun, psikolojik olarak daha olgun oluyorsun, erkeklerde o yaslarda daha oturakli oluyorlar, cocuk yapmak icin güzel bir zamanlama, ne cok genc, ne cok yasli olursun vs vs vs :)

    Sana en güzel verebilecegim tavsiye, hangi meslegin var bilmiyorum ama o konuda -seviyorsan-uzmanlas, bulundugun yerden daha iyi yerlere gelmeye calis. O yoldayken kesin kafa dengi biriyle tanisip evlenirsin. Ve cok secici olma, mükemmel erkek diye zaten birsey yoktur.
    Ama cok sacmasapan tiplere takilma, bos bosuna zaman gidiyor onlarla.

    Insallah beklediginden cok daha iyi ve seni cok seven birisiyle tanisirsin canim, ozamanda mutlaka post yazmayi unutma ama! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle canımmm benim yorumlarınla hep destek olduğun için teşekkür ederim :)
      Haklısın bizim memleket biraz gösteriş meraklısı hanımlar da kendilerini anlatmaya bayılırlar :) Evlilik konusunda ki fikirlerine kalpten katılıyorum :) İşin en kötü yanı uzun zamandır çalışmıyor olmam sürekli yakınmalarım da bundan galiba :) evden pek çıkmıyorum ortamlara akamıyorum :) akmak da istemiyorum orası ayrı bir konu ama sosyalleşmek için dışarıda olmak lazım bu da bir gerçek, böyle giderse ne işte ne aşkta kazanacağım, yapmayı sevdiğim şey blog yazmak dediğin gibi bu blog işine ağırlık verip profesyonel bir yardım almayı düşüyorum :) gerisi Allah Kerim :)

      Sil
  4. Aycan canım grup kurarsan banada haber ver. Bıktım artık çıkarcı insanlardan. Benim evli arkadaşlarım var ama hiiiiiç özenmiyorum. Hatta korkuyorum. çalışmadan bi ton şikayetleri var. ben birde çalışıyorum. hiç göze alamıyorum :(

    YanıtlaSil
  5. Şimdi tüm hezeyan yazılarını okuyorum. Gerçekten çok güzeller. Ben de hiç çeyiz filan almadım hayatım boyunca. Hatta ben tam tersi almanın uğursuzluk olduğuna inandım :D Düğün günümde bile evliliğe karşıydım. Yani evrene mesaj olayına takılma onlarla hiç ilgisi yok. Ben de evli insanlarla bir araya gelmek ve onlara benzemek istemiyoruuum. Haklısın o konuda çekilmezler. Ben eminim ki herkesin hayat arkadaşı bir yerde bekliyor. Senin ki de şimdi evde kaldım diye üzülüyordur :D İnşallah en kısa zamanda güzel huylu, en yakın arkadaşın olabilecek biri çıkar karşına.

    YanıtlaSil
  6. Çok eski bir yazıymış canım ben yeni okudum. Valla bende bazen bekar olmaya özenmiyor değilim. sorumluluğun nerdesye yok olması da ayrı bir rahatlık ve mutlulukmuş. Zorunluluk ve sorumluluklarda insanı arafa sürrüklüyor inan. Evlenince bu yazdığını okuyunca kendine gülümseyeceksin.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.