Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Ekim 2014 Salı

Kendin Yap! Krem Kutusu Boyama

Merhaba!
Nasılsınız? Keyifler nasıl? Beni soracak olursanız çok şükür halime, biraz daha iyiyim.
Derbiye yetiştirilmeye çalışılan sakat futbolcular gibi Pazar gününe iyileşmeye çalışıyorum.
Pazar günü ne mi var? #BalköpüğüBursada etkinliği var tabii. ☺ 
Daha alışveriş yapacağım yani inş. yapabilirim. 
Evetttt... ben böyle kaygılı bir şekilde hasta yatarken yayınlamayı ileri bir tarihe attığım krem kutularının yapılış videosunu düzenledim ve sonunda Youtube'a yükledim.
Umarım beğenirsiniz, yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum ☻
Kanalıma abone olmayı unutmayın!

krem kutusu boyama

krem kutusu boyama

krem kutusu boyama

krem kutusu boyama

Takipte Kalın!


7 yorum:

  1. ne kadar güzel olmuş <3 bu sanatçı ruh karşısında şapka çıkarıyorum

    YanıtlaSil
  2. Daha once hic düsünmedigim bir fikir. Tesekkürler

    http://yeserenyaprak.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler kızlar :) sizlerden de bekliyorum böyle çalışma :)

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. nasıl da sevimli olmuşlar tam benlik iş düğmeler için ayrı,iğneler için ayrı polimer killer için ayrı minik minik kutular ama gözümde büyüyor işte.ellerine sağlık o sempatik videona da bayıldım.

    YanıtlaSil
  6. youtube daki videonuzda kullandığınız müziğin adı nedir acaba?

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.