Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Ekim 2014 Perşembe

The Balm "Pinstripe" Allık İncelemesi

Merhaba!
İstanbul çıkarmasını üzerimden tam atayım dinleneyim dedim şimdi de bayram temizliği çıktı başıma☺ Annem ve benim temizlik olayımız başkadır bknz.
Malum Ekim ayı geldi çattı havalar soğudu, doğalgaz faturasına zam üzerine zam yemeye başladık.
Havaların kendini bozmasıyla makyajda tercih ettiğimiz tonlar değişmeye başladı doğal olarak.
Eğer hâlâ yazlık tonlarda allıklar ve rujlar kullanarak kendinizi yazın bitmediğine inandırmaya çalışıyorsanız ay sonu elektrik ve doğalgaz faturanıza bakmanız yeterli ☻☻
Size Sonbahara uygun hatta tam olarak sonbaharlık bir allık tanıtacağım.
The Balm markasının Instain serisinden "Pinstripe"


Öncelikle kısaca The Balm markasından bahsedeyim; kozmetikle ilgilenenlerin aşina olduğu marka
2004 yılında Marissa Shipman tarafından San Francisco'da kurulmuş.
Paraben içermeyen ve hayvanlar üzerinde deney yapmayan The Balm bu nedenle gönülleri fet ediyor. Bu markayı sadece Gratis'den temin edebilirsiniz.


Bu sıralar elimin en sık gittiği allıklardan bir tanesi, içinde hafif ışıltı var ama kesinlikle sim değil.
Rengini nasıl tarif edeyim size, hiç de renk tarif edemem ya kirli pembe, gül kurusu gibi (kirli pembe ne ya☻)  The Balm'ın ambalajlarını çok şık bulsam da kullanım açısından pek pratik değil,makyaj çantama atarken hep aklımda açılıp dökülürse diye panik oluyorum :) Bir de karton ambalajı hemen kirleniyor benim gibi takıntılı olanlara göre biraz fazla uğraştırıcı.


6.5g. olan allık kullan kullan bitmeyecek şekilde yapılmış :)
Kalıcılığı orta seviyede, fiyatı 25 civarı ama indirimi bekleyip 16.75 tl gibi bir fiyata alabilirsiniz.
Bu tarz renklerden hoşlanıyorsanız sizin için alternatif olabilir.

Takipte Kalın!
instagram
Twitter
Youtube


6 yorum:

  1. Alligin rengine tam anlamiyla BAYILDIM! Aklimda allik alma dusuncesi yokken vede indirim alisverimi yapmisken aklima girdi hemde indirim bitmiskenn:( neyse artik kismet bir sonrakine.. Koydugunuz resim cok iyi cekilmis, sizi takibe aldimbanada beklerim :) www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler fotoğarafların güzel olması için özen gösteriyorum. Gelirim tabii :)

      Sil
  2. Ben beyaz tenli falan değilim ama Gratis'te satış görevlisi yüzüme uyguladığında dayak yemiş gibi oldum. :)
    Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  3. ay ne güzel bir renk o ya çok tatlı the balmı artık tanımayan kalmadı galiba:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.