Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 Haziran 2013 Çarşamba

Golden Rose Perfect Shine 221

Geçen yaz kuzenimin düğünü için aldığım kıyafete harıl harıl mercan rengi ruj arıyordum.
Watson'a gidildi tabii ki hemen satıcı kız golden rose'un indirimde olduğunu söyledi, rengini de beğenince almıştım. 
Golden rose perfect shine

Rengi tam yazlık :) 
Fotoğrafta daha çok pembe gibi çıkmış ama turuncu alt tonlu pembe diyebilirz.
Yapısı yumuşak kalıcılığı iyi eeee 5tl'ye bu kadarı fazla bile.

Golden rose perfect shine

Nemlendirmesi güzel. 
 Kapaktaki yazısı silinmiş :(

Golden rose perfect shine

Günlük kullanım için rengi bana fazla o nedenle hafif sürüyorum rengini hemen veriyor.

----Sevgiler----



3 yorum:

  1. çok hoş rujun rengi hafif de sürsen günlük olur, akşam için dışarı çıkarken de koyultarak sürülebilir :)

    YanıtlaSil
  2. coğu rujumu kızım katletmıs durumda yenılerını almalıyım bu renkte hoşmus teşekkurler takıbe alıyorum bana da beklerım:)

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler gelirim tabii ki:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.