Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Kasım 2015 Pazartesi

Hem Likit Hem Mat Ruj Olur mu? The Balm Committed

Merhaba!
Başlığın cevabını hemen vereyim mi? Ben size kıyabilir miyim yahu, evet hem mat hem likit olur.
Valla nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama benim de ilk deneyimim bu tarz rujlarla.
Sevdim mi? Sevmedim mi? Eee... cevap için yazıya buyrun!

The balm markasını biliyorsunuz, bilmiyorsanız heme kısaca bahsedeyim.
Gratislerde satılan, hayvanlar üzerinde deney yapmayan, fiyatları indirimde makul
olan, cicili bicili ambalajı bir marka The Balm.
Bu markanın yeni ürünü Likit mat rujlar çıkar çıkmaz kozmetik delileri her rengine saldırdılar.
Buna ben de dahilim, indirimde aradım aradım sonunda istediğim renk olan Committed rengini buldum. Sanki hiç rujum yokmuş gibi hatta H&M Balmain standına saldıran "elit" kesim gibi
saldırdım bu rujlara. Yok yok ucuza alıp internetten satmak için almadım. O iş elit kesime
ait. Neyse işte bir şekilde aldım, ne uzattım be, bir kere de laf atmadan yazı yazayım :)

İlk sürdüğümde o kadar kötü oldu ki dudaklarım, birbirine yapıştı resmen kitlendi.
Ayy dedim bu ne! Ancak daha sonra rujun yapısını çözdüm.
Öncelikle bu ruju sürecekseniz;
- İyi bir peeling şart, yoksa pütür pütür oluyor.
- Nemlendirici sürmeden de uygulamayın, kurutuyor.
Tüm bunları yaptınız peki ya sonra?


Sonrası ise; ilk sürdüğünüzde burnunuza naneli bir koku gelecek, dudakları dolgun 
göstermeye yönelik bir hamle, hımmm... ama bence pek etkisi yok.
Dudağınıza değdirdiğinizde oldukça likit ve kolay sürülüyor 10 sn sonra ruj matlaşıyor.
O nedenle sürerken dikkatli olun, düzgün ve taşırmamaya çalışın daha sonra düzeltme çok zor oluyor.
Kalıcılığı ise oldukça iyi, zamk gibi yapışıyor ama benim dudağımda pütür pütür oluyor :(
Rengini tarif edecek olursak turuncu kahvelik içeren bir nude diyebiliriz sanırım.

Ne olursa olsun ben bu mat ruju sevdim, hatta bu sıralar hem elim bu renge gidiyor.
İndirimden 20 tl'ye almıştım. 

Sizler bu ruju kullandınız mı?
Yorumlarınızı bekliyorum :)

Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair
pinterest/aycanhayatadair

10 yorum:

  1. Mat rujlarda hele ki şu aylarda pek anlaşamıyorum ama likit daha kurtarıcı olabilir gibi geldi, deneyip görelim o zaman^^

    YanıtlaSil
  2. bi ruj sürmek için bu kadar uğraşamam valla, hiç bana göre değil :))

    YanıtlaSil
  3. Biraz daha nude açık bır renk olaydı sen ozaman gorseydın nasıl puturdek nasıl soyuk soyuk dururdu, koyu renkler oldumu daha başarılı bu tarz mat lıkıt rujlar (: bende meşur charmıngı aradım ama bulamadım denedım ve bayıldım dudaklarımda ınş ındırımde yakalar alırım (-;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Charming ben de çok istiyorum ya , çok güzel

      Sil
  4. The balm rimmel ve loreal in likit mat ruj larını aldım. En çok loreal i beğendim. Kalıcılığı en az 24 saat renkler harika. En kolay rimmel sürülüyor ama hafif simli gibi. The balm sürekli kullandığım bi marka pembe rengini aldım güzel bi peeling hepsinde şart

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rimmel ve Loreal'in likit mat ruju olduğunu bilmiyordum ya, Revlon'un balmlarını merak ediyorum ben de:)

      Sil
  5. The balm sentimental aldım ben de indirimden. Peeling nemlendirici şart. Loreal in mat rujunu daha çok beğendim çift uçlu diğer ucuyla da nemlendirici görevi görüyor en az 24 saat geçmedi. Rimmel in likit mat rujunu da kullandım o da çift yönlü ama hafif simli gibi kalıyor. Hepsinde sürdükten sonra beklemek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sürümü zor rujlar likit mat rujlar

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.