Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Mayıs 2015 Cuma

Topuklu Ayakkabı Nasıl Giyilmez?

Merhaba!
Aslına bakarsanız hiç yazasım yok ama biri sanki popomo çimdik atıyır yaz yaz diye,
kim lan o şerefsiz :)) Nedense yazmazsam bişi olacakmış gibi geliyor.
İçim rahat etmiyor, suçluluk duyuyorum. O nedenle ne kadar canım istemese de
yazıyorum. İyi okuyun!
Modaliza blogunun sahibesi Özlem evlendi, Allah mutlu mesut etsin, darısı başıma demiyorum
çünkü o iş yaş :) Özlem evlendi bize de düğüne gitmek, arkadaşımızı yalnız bırakmamak
kaldı. Kızlarla ne zaman, nerede labarbasından sonra düğün salonun oldukça kolay bulanan
ancak biraz uzakça bir yerde olduğunu öğrendik.
Günlerden 19 Mayıs Salı, saat; 20.00, yer; Kent Meydanı minibüs durağı.
5 kız şıkır şıkır hazırlanmış bekliyor, en şıkırı da ben olmuşum ayıptır söylemesi, kızlar
sakın yanlış anlamayın hepiniz fındık, fıstık kıvamında çıtır çerez hatunlarsınız ama benim
üzerimde ki bluz falan biraz  açıkcana ve bantlı topuklu ayakkabılarım olduğundan dolayı kendime
şıkır diyorum. Bu konuda açıklamayı yaptığıma göre devam ediyorum.
Bu minibüs durağı çok kalabalık bir yer maalesef kalabalık varsa kırolar da var.
5 kız ve kırolar diye film çekmek istiyorum :) Neyse kırolar bize mal mal bakarken bizde selamlaşıp
konuşmaya başladık. O arada da bakıyoruz minibüs geldi mi diye, 5 dk. sonra minibüs geldi,
en arkaya 5'li koltuğa oturduk. Parayı uzatıcaz herkes cüzdanlara saldırıyor, ne olduysa nasıl olduysa
birimizin parası verildi mi, verilmedi mi, şöforden bize para üstü geldi.
Dedim benim değil, kızlar bizim değil diyorlar, para kaldı yolladık gerisin geriye.

Düğün salonuna gittik, düğün oldu, Özlem'i gördük tebrik ettik.
Gelirken tekrar minibüse bindik selfie Pınar bana dedi ki; "Aycan ben senin paranı verdim
sen verme ücreti" ben de diyorum ki "yooo vermedim"  "giderken sen vermedin mi" dedi,
"hayır" dedim. Meğerse Pınar giderken ücreti vermemiş, ben verdim onun yerine sanmış,
adamcağız bir de fazladan para yolladı, Pınar yolculuğu beleşe getirmiş.
 Herhalde 5 güzel kızı görünce adam hesabı unuttu :)
Uzun bir yolculuktan sonra kent meydanına geldik tekrar ve oradan dağıldık.
Evime yakın yerde indim, ayağımda topuklu ayakkabılarım .
Ayakkabılar çok topuklu değil ama hafiften ayaklarımı  sıktı.
Ya senin neyine topuklu, bantlı ayakkabı!
Tam eve yaklaştım derken olan oldu ve bantı koptu, hem de iki yerden.
Çıkardım elime aldım, yürüyorum saat 22:00 , üzerimde yeşil kolsuz bluz, full makyaj,
taşlı çanta, kopmuş ayakkabı. Herkes bana bakıyor. Hak verirsiniz ki o saatte sokaklar pek tekin değil. Bir kıro laf attı "saatte daha 12 değil ama" (külkedisine atıf) bak sen kıroya bak, neler
biliyor, yapıştırdım cevabı "saatler geriye alındı". :)
Topallaya topallaya eve geldim.

topuklu ayakkabı

İşte benim topuklu maceram böyle bitti.
Daha önceden sabıkalıyım takip edenler bilir, TOPUKLU AYAKKABI İLE İMTİHANIM.
NOT: SINIFTA KALDIM. yazısı için lütfen tıklayın!


Takipte kalın!
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair

23 yorum:

  1. ah benim bahtsız arkadaşım :) ben kurtarcam seni düğünümde topuklu giyme eziyetinden inşallah :) çayır çimen yerde yapıcam ki rahat rahat oyna kurtlarını dök :)

    YanıtlaSil
  2. Bütün gün sanki babetmiş gibi topukluyla gezenleri kıskanıyorum ama bu aramızda kalsın ;)))

    YanıtlaSil
  3. Mecbur olmadıkça topuklu yok hayatımda benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde yok ama :) giyince illa başıma böyle bişi geliyor

      Sil
  4. Geçmiş olsun.Ama ben saatler geriye alındı ifadesine çok güldüm.Harika bir cevap olmuş.Tebrikler. :)))

    YanıtlaSil
  5. Annem tam bir topuklu sevdalısı hatta topuklu ayakkabıdan başka bir şey de giymiyor nereye giderse gitsin. Ben de nasibimi aldım tabi. Evde topuklu çalışmalarım lise1 deyken başladı. İyi ki de başlamış diyorum valla. Şimdi topuklularla barışığım ama çok tercih ettiğim söylenemez. Var mı düz ayakkabılar gibisi arkadaş :) Sen de evde bol bol çalışma yap Aycan'ım . Topukluların ne zaman karşımıza çıkıp bizi sınayacağı belli olmuyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslına bakarsan topuklu giymek hem vucüdü dik gösteriyor hem bacakları uzun gösterip zarif duruyor ama kısa mesafelerde giymek lazım :) Nedense ben ne zaman giysem başıma iş geliyor :)

      Sil
  6. Topuklu ile yürüyemediğim için cesaret bile etmiyorum giyinmeye. Ama illaki yılda bir kere bile olsa giyinilmesi gerekiyor ve ben evden yanıma babet almadan çıkmıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu katlanan babetlerden almam lazım benim de :)

      Sil
  7. Geçmiş olsun. :) Hem geçmiş olsun deyip, hemi de gülüyorum yalınız. Başa gelince kötü de, böyle okurken de keyifli işin doğrusu. :) Bu arada Kent Meydanı'nı okudum, kulaklarım dikildi, netekim bendeniz de Bursa,dayım. Ve deee öyle bi yerde, şıkır şıkır fıstık hatunlar olarak sağ salim kalabilmenizi de takdir ettim.
    Hemşehri kontenjanından derhal takibe alıyor, kahveye bekliyorum topuklu ayakkabılarınızla lütfem. ;) Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  8. Platform kalkıp ayak yere değince topuklu da başlıyor zorlama, zor işimiz napalım, geçmiş olsun Aycan:)

    YanıtlaSil
  9. Ben de hiç sevmem topukluyu, 1 gün giymek zorunda kalsam 5 gün söylenirim arkasından... Neyseki seninki akşam dönüşte olmuş, nazar çıkmış nazar :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazar vallahi arkadaşım :) kem gözlere şiş

      Sil
  10. hahahaha aycan yaa koptum şuanda, yazdıklarına aynen katılıyorum :D geçmiş olsun bu arada, Allah'tan düğüne gelirken kopmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyy tam minibüs beklerken kopsaydı , Allah korudu beni :)

      Sil
  11. neyse bununla geçmiş olsun =)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.