Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 Mayıs 2015 Perşembe

1 Ürün 2 Yorum || Ceradolin Vücut Losyonları

Merhaba!
Beynim yandı!
Neden yandı?
Nerede yandı?
Durun durun anlatıyorum hemen!
Modaliza blogunun sahibesi Özlem evlendi, ehliyetimi aldım, yeğenim Naim Yaman 4 gündür bizde.
Ne alaka tüm bunlardan bize ne diyorsunuz değil mi?
Valla bence de size ne ama tüm olaylar üst üste gelince yazamadım.
Tüm bu maceraları ayrıntılarıyla yazacağım ama şimdi Ceradolin Vücut losyonunu zamanı.

ceradolin vücut losyonu
Solda su bazlı , sağda yağ bazlı losyonu görüyorsunuz.

Sağdan başlayalım cüzdan buluruz belki :)
Kışın kullanıp bitirdim bu losyonu, vücudum acayip kuru, pul pul dökülüyor.
Özellikle duş sonrası o kuruluk beni rahatsız ediyor.
Nemlendirici kullanmak mecburiyetindeyim.
Bugüne kadar bir çok ürün denedim, kimisi iyi, kimisi kötü.
Bu losyondan ise memnun kaldım. 
Yağ bazlı olduğu için daha yoğun bir yapısı var, aklınıza hemen o yapış yapışlık hissi gelmesin  çabuk emiliyor ve sizi sinir etmiyor.  İçerisinde Argan yağı, Pasiflora yağı, Kanola yağı bulunuyor.
Kokusu güzel, bitkisel bir ürün olması çok büyük bir artı.

Sağda su bazlı ;
Yağ bazlıya göre daha hafif yapıda, bu sıralar bu losyonu kullanıyorum.
Kışın çok kuru olan cilt yaza doğru kendini biraz daha toparlıyor sanırım.
Aynı özellikler bunun içinde geçerli, yapış yapış yapmıyor, çabuk emiliyor.
Cildiniz çok kuruysa yağ bazılıyı, kuruysa su bazlıyı kullanabilirsiniz.
Aslına bakarsanız kuru veya değil cildinizin sağlığı için nemlendirici kullanmalısınız.
Dermokozmetik bir losyon ve sadece eczanelerde satılıyor.


ceradolin vucüt losyonu

 200 ml. olan losyonun ambalajının biraz kullanışsız olduğunu söylemek zorundayım.
Kullandıkça zor ürün geliyor ambalajdan. Pat pat vurmak zorunda kalabilirsiniz.

ceradolin losyon
İçeriği bu şekilde.

Yüzüme sürmedim, sadece ellere ve vücudum için kullandım, ama Büşra belki
yüz için kullanmıştır o nedenle lütfen Büş'ün bloguna bakmayı unutmayın!

Ortak projemizin ilk yazısı için tık.
#1ürün2yorum hastagiyle instagramdan takip edebilirsiniz.

Kozmetik blogu  oldum valla ☻ yapacam bu işi :)
Takipte Kalın canlar
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair

5 yorum:

  1. Canım yazınız için teşekkürler.Ambalaj bence de sıkıntıydı.Diğer yazılarınızı da bekliyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Dermadolin ürünlerinin geneli mi güzel olur :)) Sonra adımız övgücü bloggera çıkacak :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) severek kullanıyorum valla, dermokozmetik bir ürün olması içimi daha da rahatlatıyor

      Sil
  3. bende başlayacağım bunu kullanmaya. yarın başlayayım iyi oldu hatırlattın

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.