Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Mayıs 2015 Pazartesi

Wet'N Wild Sugar Plum Fairy Ruj İncelemesi

Merhaba!
Aklıma yazacak bir şey gelmiyor!
Hayretler içerisindeyim "neden aklıma hiçbir şey gelmiyor" diye beynimin tüm elektronlarını
harekete geçirmeye çalışsam da yok olmuyor. O zaman ne yapıyoruz hemen inceleme yazımıza
geçiyoruz.  Wet'n Wild rujları birçok Mac rujuna muadil olarak gösteriliyor.
Sugar Plum Fairy hangi Mac'e muadil bilmiyorum ama bence abartıldığı kadar
güzel değil. 

Wet'N Wild Sugar Plum Fairy Ruj
Ambalajları çok dandik, ruj dışarıda kaldığı için dikkatle kullanmak gerek,
yoksa benim ki gibi olur rujunuz. (bknz.üst foto)

Wet'N Wild Sugar Plum Fairy Ruj
Mat bitişli, rengi pembe ağırlıklı mürdüm olarak tabir edebiliriz.
Kalıclığı güzel, sürümü azıcık zor,mat bitişli rujlarda görülen bir problem.
Sıkıntım; dudak kusurlarını acayip belli etmesi ve sürdüğümde rengi eşit vermemesi.
Elimde de görüldüğü üzere bazı yerlerde parça parça kalıyor.
Hele benim gibi sorunlu dudaklara sahipseniz mutlaka ama mutlaka sürmeden
önce peeling yapmalısınız. 

Wet'N Wild Sugar Plum Fairy Ruj

Ben sadece sugar plum fairy'i kullandım diğer renkleri hakkında bir fikrim yok.
10 tl gibi bir fiyata Gratis'den alabilirsiniz. Bana soracak olursanız
bu ruju alacağıma Golden Rose Velvet Matte rujlar çok daha iyi.
Onun da yazısı gelecek, takipte kalın!



Takipte kalın!
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair


3 yorum:

  1. Ben de bu markanın bir rujunu kullanıyorum şeftali tonlarında, kesinlikle ambalajı çok kötü ve nemlendirici ile baz yapmadan süremiyorum dudağıma, kalıp gibi kalıyor. Nemlendirici üstüne fena değil gerçi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurutuyor dudağı evet :( nemlendirici şart :)

      Sil
  2. Bilgilendirici güzel bir yazı olmuş takibinizdeyim bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.