Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Mayıs 2015 Pazartesi

Urban Decay Far Bazı ve Şok Görüntüler

Merhaba!
Kullandığımız kozmetik ürünlerini kullandıktan hemen sonra çöpe atmıyoruz değil mi?
Atıyorsanız da bu şok fotoğraflardan sonra atmazsınız :)

Urban Decay Far Bazı
Cin şişesi formunda olan far bazı bana Naked paletle birlikte gelmişti, çok severek kullandım.
Ancak bitti diye üzülüyordum çünkü bu far bazının performansını gösteren başka bir
ürün yok bence, en azından şimdiye kadar  kullandıklarımdan yola çıkarak söylüyorum bunu.

Urban Decay Far Bazı
Sen, ben bitti diye üzüleyim, Bursa'da Sephora yok diye kafamı dağlara taşlara vurayım heee...
Yok öyle yağma! Aldım elime ekmek bıçağını bi kestim ve şok oldum!
İçinden o kadar çok ürün çıktı ki, neredeyse kullandığımdan çok ürün çıktı.

Urban Decay Far Bazı
Taaa taaa...
Küçük bir kabın içine koydum, fırçasını da yıkadım ve far bazım kullanıma hazır.
Urban Decay artık far bazlarını tüpte satışa çıkarıyor.
Bence çok daha mantıklı olmuş tüpte olması. Bu cin şişesi formu güzel ama ürün israfı 
acayip çok oluyor. Neyse ki kestim de bir süre daha kullanırım.

Takipte Kalın!


11 yorum:

  1. Ben kremlerimi de böyle yapıyorum. Acayip krem çıkıyor içinden. Bir de lipgloss veya onun gibi fırçalı kapatıcıların stopperlarını çıkar ve gör. İnanamazsın!!! 2-3 ay önce bittiğini sandığım kapatıcımı hala kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arada kremleri de kesiyorum dediğin gibi acayip ürün çıkıyor, o zman kesmeye devam :)

      Sil
  2. Hiçbir şeyi kesip bakmadan atmam ben içinden ciddi ürün çıkıyor çünkü neredeyse cam şişeyi bile keseceğim yani o derece :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdiğim ürünler bitnce kesiyorum ben de :))

      Sil
  3. kimbilir böyle içi dolu kaç şişe attık canım ya :)ellerinie sağlık güzel ve bilgilendirici bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. valla çok iyi yapmışsın daha baya gider :) Bu arada merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım bana da beklerim :)

    ataleofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. ağzım açık kaldı cidden. bi yıllık baz var orda ya

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.