Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Haziran 2015 Çarşamba

Nonique Göz Altı Kremi

Merhaba!
Yaşım almış başını gitmiş, bazen biriyle konuşurken kendi yaşıtım gibi cümleler kurup, aynı bakış
açısını paylaşsın, benim gibi düşünsün istiyorum ama maalesef arkadaşlar.
Ben sizden kat be kat büyüğüm. 
Özellikle Periscope'da yayın yaparken daha çok farkına varıyorum yaş farkının.  
Zalımsın zaman! 
Neyse ki azıcık sevimlilik, güleryüz ve kırışıklık giderici kremlerle
yaşımı kamufle ediyorum, çok şükür :))  Ben böyle krem falan dedim ya, kullandığım göz altı kreminden  bahsetmek istiyorum bahsi açılmışken.
Nonique Göz Altı Kremi

Şurada yazdığım Avon'un göz altı kreminden sonra bir korku saldı beni, acaba nemlendirici
kullanmasam mı? Ama böyle bir şansım yok, göz altlarım çok kuru, neme ihtiyacı var, 
Kullanacağım krem azıcık yaşlanma karşıtı olsun, morlukları gidersin, organik içerikli olursa
da fena olmaz hani dedim ve tercihimi Lila kutuda satılan Nonique markasından yana kullandım.

Nonique markası ve kremin vaat ettikleri ise;
- Nonique markası uluslararası organik sertifikaya sahip.
- Ürünün ambalajları doğada çözülebilen maddelerden yapılmış.
-  Göz altılarında; ton farklılarını dengeleme, şişlikleri indirme, nemlendirme,
ışıltı verme, kırışıklık giderme gibi vaatleri var. 
- Yıpranmış ve çok kuru göz etrafı için tavsiye ediliyor.
- Her yaş için, kuru ve hassas göz çevresine sahip olanlar kullanabilir 

İçerisinde; 
noni meyvesi
aloe vera
zeytinyağı
avakado yağı 
jojoba yağı mevcut.

Yapısı, ne çok yoğun, ne çok sıvı, krem formunda.
Kokusu; taze ıhlamur, yeşil zeytin kokulu denmiş ama ben öyle buram buram bir koku almadım ki
bence bu çok iyi, çok kokan parfümlü kremlerden nefret ediyorum. 

Nonique Göz Altı Kremi
Ürünü kullandım, hatta bitmek üzere o nedenle görüşlerimi rahat rahat yazabilirim :)

- Uluslararası sertifikaya sahip olması kesinlikle bir artı
- Ton dengeleme, şişlik indirme, morlukları giderme, gibi vaatleri bende işe yaramadı.
- Kırışıklık gidermede ise  uzun vadeli kullanımda bir gözlem yapılabilir, belki iki veya üç tüp kullanmak gerekiyor, bir tüp bitmek üzere kırışıklık aynı kırışıklık :)
- Nemlendirmesi çok iyi, çabuk emiliyor, ufacık miktar yetiyor.
- Göz altılarımda nemi koruyor ve ışıltı veriyor, ışıltı pek uzun süreli olmuyor maalesef :(
- Benim için en önemli olan "yağ bezesi" yapmadı.
- Ürün 15 ml. ve 33 tl.  

Bir daha alır mıyım? Alırım, kullanım süresi çok uzun o nedenle 33 tl'yi hak ettiğine
inanıyorum, ama ben bu ürün bitince Kiehl's markasının göz altı kremini denemek istiyorum.

Benim görüşlerim bu şekilde, kimler bu markayı denedi?
Haydi bakalım, pamuk eller klavyeye :)

instagram'da takip etmeyenler varmış ☺

19 yorum:

  1. sizi devamlı takipdeyim bu markayı da duymamıstım teşekkürler :) bende bloğuma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Lilakutudan farklı markaları denemek lazım .33 tl de gayet iyi fiyat aslında. Bir ek göze kullandığımız için 3 aya anca bitiyor zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. High end markalara göre fiyatı gayet iyi bence de, lila kutunun böyle nokta atışı yapan ürünleri var, o nedenle seviyorum :)

      Sil
  3. Tam da yeni bir gözaltı kremi arayışlarındaydım. İyi oldu bu tavsiye.

    YanıtlaSil
  4. Sadece nemlendirme etkisi bekleyenler için güzel bir seçim olacak bu krem o zaman . Herhangi bir yaş sınırlaması bulunuyor mu ?
    madamoje.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaş sınırlaması yok, her yaş için tavsiye ediliyor

      Sil
  5. denemedim ama niyetim var..

    YanıtlaSil
  6. Malesef kokusunu nemini cok sevmeme ragmen artik yag bezesi mi denir puturcuk bisey cikti goz kapaklarimda onu gecelim bir sure sonra kipkirmizi yapti goz cevremi lilakutuyla konustum bana sadece kendi siteerindeki baska kremleri onermekten baska birsey yapamayacaklarini soylediler ki bir sure cok memnun kalarak kullanmistim hala nemi kokusu olarak en sevdigim krem artik bi kizariklik yapmiyor ama gozumdeki o minik puturcuk de malesef gecmedi goz cevrem malesef cok kuru yasim oldukca genc olmasina ragmen ben de oldukca yogun nem verenleri tercih ediyorum bu yuzden:) ayrica sizi blogumda gormek beni cok mutlu eder:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağ bezesi sanırım cildin yağ dengesiyle alakalı bir durum, mesela bende de avon'un kremi yağ bezesi yaptı, o ndenle kullanıp denemekten başşka çare yok,aynı kremler farklı ciltlerde farklı tepkimeler yapabiliyor.

      Sil
  7. Göz kremleri çok pahalıdır; bunun fiyatı çok iyiymiş. Markayı ilk kez duyuyorum. Elimdeki bitince alabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, fiyatı diğer ürünlere kıyasla daha uygun

      Sil
  8. Ben de beğenmiştim. Ama tembelim yazısını yazmadım.Yazayım bir ara ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen mi tembelsin :) valla en çalışkan bloglardansın bence ♥

      Sil
  9. Denemek istediğim bir krem ama çekimser kalıyorum. Khiels bende işe yaramadı :-( blogumda yazmıştım hatta :'(

    YanıtlaSil
  10. Gözüm Lilakutu'nun stoklarında ne zamandır, gelir gelmez tükeniyor sanırım. Bu sefer elimi çabuk tutacağım :)

    YanıtlaSil
  11. Derin Çakır o yag bezelerinden nasil kurtuldunuz? Kurtulabildiniz mi?

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.