Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Haziran 2015 Salı

Seçim Bitti! Dağılın!

Merhaba!
Bir gerginlik, bir gerginlik, kaç zamandır siyasilerin konuşmalarından fenalık geldi,
sonunda 2015 genel seçimleri oldu ve bitti. Ülkemize hayırlı olsun.
Siyasi görüşümü yazıp burada saçma sapan yorumlara maruz kalmak istemiyorum,
ama kısaca şöyle söyleyeyim çok seslilik iyidir, mecliste 4 parti var şu an , keşke
daha çok parti barajı geçseydi. O nedenle umarım hükümet kurulur, erken seçim olmaz.
Evettt... seçim için söyleyeceğim daha çok şey var, ancak artık yetti.
Biraz nefes almak istiyorum!
Sıkıldım!
Bunaldım!

Kaç gündür ufak yeğen bizdeydi, 1,5 yaşında, sağ olsun tutturdu mu katiyen susmuyor.
Ayy... çocuk bakmak ne zor iş, geliyor 4 gün kalıyor da pertimiz çıkıyor özellikle annem çok
yoruluyor çünkü benim annem alem kadın. Nasıl büyütmüş bizi bilmem.
Bir insan bu kadar panik olur mu?
Olamaz ya olamaz! Hep bir panik atak halinde, çocuk kendini yere atıyor
annem de yere atıyor kendini :) Yahu ağlıyor ağlıyor , susmuyor veled, annem yine ayakta.
Geçen gün yere battniye yaydık yere yatsın diye uyumuş yerde ben de almadım
yatsın  dedim. Gece kalktım annem yok, Allah Allah nerede bu kadın dememe
kalmadı bir baktım yerde yatıyor. "Anne neden yerde yatıyorsun" dedim, "bakayım yerde yatınca üşünüyor mu" dedi. İşte böyle bir hatun, ne desem bilemedim, bi ağlayasım geldi yerde yattığı için,
biraz da kızdım kendini bize adadığı, sorumluluk vermediği için.
Yahu bu yaşa geldim hala elinde bir kaşık bal peşimden koşuyor :)
Off off... diye ağıtlar yakmak istiyorum :)



Benden kısaca haberler bunlar, çok dandik bir post oldu özür dilerim, yazamıyorum artık.
Neden bilmiyorum? Konsantre olamıyorum, galiba bölünüyorum youtube, periscope,
instagram, facebook, twitter vb. sosyal medyada aktif olup sürekli paylaşım yapınca
bloga yazı yazmak zor geliyor, yazacak şey bulamıyorum :(
Kendimi zorlayacağım sevgili okuyucu, lütfen destek !

Takipte kalın!
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
periscope/aycanhayatadair


2 yorum:

  1. çok şükür atlattık seçim dönemini, yeminlen bıktım diyerek yayılmak istiyorum koltuğa :) Sen yaz kuzucum biz zevkle okuyoruz ne yazsan :)

    YanıtlaSil
  2. Benim annem de bizi böyle büyüttü pek sorumluluk vermedi. Keşke verseydi, ufak ufak alıştırsaydı hayata diyorum.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.