Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Haziran 2015 Pazartesi

Flormar Ruj İnceleme

Merhaba!
Ruj inceleme bahane blog yazmak şahane diyerek tüm enerjimi size gönderiyor, sizden gelecek
enerjileri ise kendime istiyorum :) Acıyın bu blog yazarına, ağrıdan ölüyor ama vicdanı el vermediği
için yazıyor da yazıyor. Nerem ağrıyor diye soracak olursanız; belim :(
Neden olduğınu bilmediğim daha doğrusu unuttuğum bir nedenden ötürü belim çok kötü oldu.
Doktora gittik, röntgen falan çekildi ama bişi çıkmadı, kas ağrıymış zaten arada oluyor ama bu sefer
geçmek bilmedi. İçmediğim kas gevşetici kalmadı, iğne oldum bana mısın demiyor :(
Yatıyorum ama içim içime sığmıyor bir türlü burayı boş bırakmak istemiyorum.
O nedenle bir ruj inceleme yazısı ile haftaya başlamak istedim :)
Hadi başlayalım!

kırmızı ruj
Turuncu rujum olsa keşke diye saçınızı başınızı yoluyorsanız, Flormar'ın bu rujuna şans
verebilirsiniz diyeceğim ama maalesef  koleksiyon ürünüydü satışta yok.

flormar ruj
Light of Flowers serisinden  olan turuncu rujun özellikleri ise;
- Mat bitişli
- Dudakları kurutuyor, nemlendirici ile kullanmalısınız yoksa sürüşü zor
- Turuncu ağırlıklı kırmızı olarak tarif edebiliriz. (Ya da tam tersi)
- Kalıcılığı iyi

flormar ruj
Galiba soğuk tonlu kırmızıları daha çok seviyorum.
Bu renk benim rengim değil onu anladım.
Yaz gecelerinde bronz tende güzel durur o ayrı :)

Dediğim gibi şu an satışta yok o nedenle fiyatını bilmiyorum.

Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair

8 yorum:

  1. Bende nude tonlarında olan versiyonu var aynı serinin, çok güzel ama pürüzsüz zemin lazım tek sıkıntı o bence^^

    YanıtlaSil
  2. Kırmızı riskli renklerden sürmesi de zordur, dudak yapısı da önemlidir. Ben flormarın selection serisini beğeniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selection kullanmadım , denk gelirsem alırım :)

      Sil
  3. geçmiş olsun beni de ağrır öyle ara ara diclomec gibiydi adı sanırım öyle bir ilaç içiyorum iyi geliyor..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blogumu yeni açtım :) Blogum makyaj,güzellik ve bakım üzerine göz atarsanız sevinirim.
    Blog:http://bordopabuclar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.