Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 Haziran 2015 Pazartesi

instagram Günlükleri #1

Merhaba!
Nefret edilen hatta elimizde olsa tedavülden kaldırmak istediğimiz Pazartesiden selamlar.
Millet her zaman olduğu gibi tatilin, güneşin tadını çıkarırken benim saçma Bursa havasından
nasibimi almam nasıl bir adalettir. Gün gelecek devran dönecek mi arkadaşlar!
Dönsün lütfen :) Güzel günler göreceğiz, güneşli günler diyerek hemen konumuza geri
dönelim. Konumuz "instagram" her gün paylaşım yaptığım, en çok kullandığım sosyal medya
hatta o kadar çok kullanıyorum ki blogu boşluyorum o nedenle birçok blogger arkadaşımın yaptığı
gibi ig paylaşımlarını ve güncel olayları bloga entegre etmeye karar verdim. 
Çok havalıyım ya "entegre" falan :) Bakalım benim entegreler nelermiş?

Tüm nude rujlar benim olsun mu? Olsun olsun!
Hepsi aynı renk gibi görünüyor ama alakası yok :)
Bahanemiz hep bu değil mi zaten "aaaa farklı tonlar, hiç benzemiyor ":))

avon
Avon'un bronzerı, ne zaman aldığımı bilmiyorum ama dibini gördüğüm ilk 
bronzer olarak tarihe geçicek o kesin çünkü ben bunu cahillik zamanımda allık
olarak kullanıp "disko topu" geziyordum :) Ulan kimse de demiyordu "kızım sen yüzüne ne yaptın?"
Herkes düşman anacım :)

bebak güneş kremi
Bebak tarafından yollanan bu 30 spf güneş koruma kremini ne zaman kullanacağım
ya da kullanmak nasip olacak mı? Umarım olur, çünkü bu yaz ben yine teleme peyniri
gibiyim, neyse ki çok fazla güneşte kalmayı sevmiyorum o nedenle dert etmiyorum
bronz teni :) Tek derdimiz bronz ten olsun kızlar ahhh ahhhh...
En kısa zamanda güneş görüp kullanmak dileğiyle diyorum :)

garnier micellar temizleme suyu
Geçen Bim'de gördüm hatta sırf bunun için oruçlu oruçlu bime gittim, keşke gitmeseydim :(
Küçük boyuymuş 125 ml. fiyatı 6,45 tl galiba, tam hatırlamıyorum, fazla geldi ufak boy için
bu fiyat. İndirim zamanını bekleyip stoklayacağım, severek kullanıyorum :)

imagoodkisser
Büşra beni #kullanmayakıyamadıklarım diye bir tage davet etmişti, ben de indirimde
alıp kullanmaya kıyamadığım The Balm'ın rujuyla bu tage katıldım, ama büyük 
bir hata yapmışım çünkü rujun adını yanlış yazmışım :(
"ima goodkisser " olan ruju ne hikmetse "maibillsbepaid" diye yazmışım :)
Turuncu parlak bir bitişi var, çok sevemedim galiba ya da bir kez sürdüm karar
veremedim hemen sevmedim demeyeyim çünkü bazen aylarca sürmediğim rujları
öyle çok seviyorum adeta yiyorum ruju :)


turuncu kasa nuxe
Bakınız bir depresyon sebebi daha :)
Turuncukasa tarafından gönderilen bu güneş kremini ise tatil olsun olmasın kullanabilirim.
Ancak bir sorun var,  Ramazan olduğu için değil dışarı çıkmak camdan dışarı bakasım gelmiyor.
Halim olmuyor oruçtan, Ramazan'dan sonra geliyorum hazır olun tatilde olup özencik yapan
uyuzlar :) 

Evett... arkadaşlar benim instagram günlüklerim bunlardı, elbette daha yazacağım birçok şey 
var ama biliyorsunuz ben tembel bir insanım o nedenle kısa tuttum idare ediverin :)
Her pazartesi yapalım bu günlük olayını hem konu oluyor, hem güncel paylaşımlar.
Hepinize güzel haftalar dileyen bu aciz kulunuza bir yorumu çok görmeyin olur mu?

Takipte kalın adamı hasta etmeyin :)

Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair

9 yorum:

  1. Rujların renklerine bayıldım harikalar :)))

    YanıtlaSil
  2. Deli kız çok seviyorum seni :) Herkes düşmen, kimse uyarmıyor bizi. Bazen de uyarınca kötü olunuyor. neyse o konumuz değil :)))))))))

    Allah kabul etsin. Garnier'in minik şişesini alacağına, büyük olanı, seyahat şişelerine koy, ben öyle yapıyorum.

    Öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni seviyorum ki ♥ Evet bazen uyarı alınca da "hımmmm" gibi br tepki veriyoruz bize de yaranılmıyor.

      Evet haklısın, elimde seyahat boy ürün şişeleri var onlara koyabilirim bir yere gidersem ki gideceğe benzemiyorum :)

      ben de çok öpüyorum ♥

      Sil
  3. The balmin rujunu ben de cok severek almistim rengi cok guzel ama nedense bi turlu kendime yakistiramadim kullanamadim sureyim diyorum olmuyo baska renklerle karistiriyim diyorum gene olmuyo anlamadim gitti 😔😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla inşallah severim ya, bakalım yazarım yazısını :)

      Sil
  4. Rujlarin hepsi cok güzel duruyor, güzel secmisin! :)

    YanıtlaSil
  5. Rujlar mükemmel bu makyaj malzemeleri bir harika.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.