Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Haziran 2015 Pazartesi

Rimel Fırçası Nasıl Temizlenir?

Merhaba!
Kızsal bir problemle karşınızdayım sevgili janımmm okuyucularım :)
Şurada  yazımda  bahsettiğim üzere kaşlarımla alakalı büyük problemlerim var.
Allah başka dert vermesin :)
Kaş solüsyon sişesini atmadım, doldurdum badem yağını kaşlarıma sürüyorum ama
kendime iş çıkardım biten rimelimin tüpünü ve fırçasını yıkayıp kullanmak istedim.
Bunun için maybelline 'in artık kullanmadığım rimelini tercih ettim.

Rimel Fırçası Nasıl Temizlenir
Bu temizleme işini Ben Rujum Ve Allığım blogunda gördüm, belirtmek istedim.
Geçelim benim başıma gelenlere :)
İlk olarak tıpayı çıkardım, bıçakla zorladım, naptım ettim çıkardım tıpayı.
Dikkat dikkat tıpayı sakın atmayın! Lazım olacak :)
Tıpa çıktıktan sonra sıcak su dolu bir kaba bulaşık deterjanı sıkıp fırçayı ve tüpü içine attım.
Bir gece beklettim, ertesi gün içini fırçayla bayağı yıkadım, itiraf etmeliyim ki uğraştım bayağı.
Neyse yıkadım, yıkadım sonunda temizlendi.

Rimel Fırçası Nasıl Temizlenir
Fırçasını da yıkadım iyice.

Rimel Fırçası Nasıl Temizlenir
İçine badem yağı doldurdum.
Bu işlem için şırınga kullanabilirsiniz.
Son olarak tıpayı taktım ve kaşlarıma sürmek üzere evin bir yerlerinde bıraktım :)

Evettt... kaş ve kirpik dökülme sıkıntı yaşayanlar içine türlü türlü yağlar
koyup kullanabilirler. 



Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair

2 yorum:

  1. Tüpü kullanmayı hiç düşünmemiştim. Sanırım bu zahmete giremem ben. Islak mendillerle silip, göz temizleyicisiyle üstünden geçip fırça temizliği yapıyorum ben de. Sonra çok afilli kaş tarağı oluyor ^.^

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.