Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Kasım 2015 Cuma

Hacı Bir Patlayamadık be! Not: Aşırı Atar içerir

Merhaba!
Yok size merhaba falan! Bu  nedir ya, olmuyor olmuyor diye şarkılar yazacağım!
Arkadaşlar ben kıçımı yırtıyorum bu youtube ve blog için?
Sizce nerede hata yapıyorum.
Videolarla o kadar zaman harcıyorum ki yazsam yeminle sayfalar yetmez.
Olanaklarım çok kısıtlı, bilgisayar, yazılım vs. ama ne kadar zor olsa da elimden
geldiğince en güzel montaj ve videolarla karşınıza çıkmaya çalışıyorum.
Biliyorum ben hep bu tarz yazılar yazıyorum ama cidden bu sıralar
sinirlerim çok bozuk. Birazcık bok atıcam kusura bakmayın!
Yarası olan da gocunabilir bu arada, alttan aldım ama artık neyse söyleyeceğim.
Hiçbir amaca hizmet etmeyen, saçma sapan videolar, bloglar binlerce tık ve beğeni alırken
benim olduğum yerde saymam acayip koyuyor!
Hayır neyse sorun söyleyin, nerede hata yapıyorum!
Neden izlenmiyor?


Neden? Sorun bende değil bence, sizde!
Kusura bakmayın ama öyle, abonelere cevap vermeyen, tanıdığı arkadaşını takipten çıkan,
götü kalkan biri mi olmam lazım insan yerine konmam için.
Bugüne kadar kimseye tanıtımımı yap demedim demem de.
Ama illa fani köpeği gibi beni tanıt diye milletin peşinde mi koşmak lazım.
Evet bayağı bir daldım, ama düşünün işte artık yetti!
İlla çok güzel mi olmak lazım izlenmek için, Nesneslis hariç hiçbir arkadaşımdan
destek görmediğimi söyleyebilirim. Kendisine tekrar teşekkür ederim.
Buraya kadar içinizden birkaç kişinin desteğiyle buraya kadar geldim, artık gider miyim bilmiyorum.
Ego tatmini değil amacım zaten beni bilenler bilir. 
Bir süre video falan çekmek istemiyorum ta ki bu durum düzelene kadar!

Sanırım bu başarısızlık benim, kimseyi suçlamamak gerek ne bilim.
Demek ki iyi değilim ki izlenmiyor! 

Hayır yok mu aranızda ünlü vlogger be, tutsun elimizden, ya da çok takipçili
blogger paylaşsın reklam yapsın!  Yetti gari !


21 yorum:

  1. Ben neden youtube.u biraktim saniyosun okadar videoyi tek kalemde sildim..Makyajin m sini bilmeyenleri iki gunde 20bin olurken benim iki senede 4bin bile olamamam..Kimse kusura bakmasin emegimin karsiligini alamiyosam devam etmem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle Selin'cim :( Ama keşke silmeseydin de ara verseydin yine de kıyamıyorum silmeye ben

      Sil
  2. Ahahaha bugün bize gelenler gelmiş kuzum.. Bu sinir stres kolay kolay geçmez :(

    YanıtlaSil
  3. Canım instagramdan geliyorum takipçinim orada şimdide buradan takibe aldım, atarlı yazım var koşun uyarına uyarak :) Cidden canın sıkılmış bu çok belli.Özellikle youtubede iyi bir kanal sahibi olmak için sanırım uzunca bir süre geçmesi gerekiyor, hatrı sayılır bir izlenme oranı için kısa sayılmayacak bir süre lazım diye düşünüyorum..Ve pek tabiiki yine hatrı sayılır vlogger ve bloggerlardan ciddi destek almakta şart. Bunun yanı sıra blogunu güncel ve senden istenileni anlayarak belli bir ayarda tutmakta oldukça önemli..Minik bir örnek vermem gerekirse, şuan dikkat ettiğim şey misal 2012 den beri yazıyormuşsun ancak alexa değerlerin buna rağmen olması gereken noktada değil, alıp götürmen lazımdı şimdiye. Bunda güncel ve istenileni vermemeninde büyük bir payı olduğunu düşünüyorum naçizane..( Aman bana da atarlanmada benden minik bir yorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Youtube da 1 yıldır varım, ben tamamen tanıtım işi olduğunu düşünüyorum bu işlerin, eğer reklamcı bir kocam veya sevgilim olsaydı oooooo şimdi nerelere gelmiştim. Blogumla ilgili ise seo paketi alıp tıka doldururum ama yapmıyorum tamamen sitelerden okuduğum kadarıyla bilgilerle yazııyorum vs. Bu konu ile ilgili fiyat verdiler de küüçük dilim tutldu hatta yuttum :) Güncelliğe gelince o konuda haklı olabilirsin bu sıralar pek yazamıyorum hatta yazı sayım çok düşük o konuda suçluyum.

      Sil
    2. Canım yazdığım yorum gönderilmedi sanıyorum net takıldı o sıra, geldiyse bunu yayınlama artık ;)

      Seo paketlerinin tamamen gereksiz olduğu ve boşa para harcaması olduğnuu söyleyen bizzat bu işlerin uzmanı bir arkadaşım söyledi bana.Eğer faydası olsaydı emin ol bana da satmak için çabalardı ;) Bende tamamen bilgilerim, araştırmalarım sonucunda ilerletiyorum sayfamı, alexa değerlerime bakabilirsin tolbarın yüklüyse, değilse yüklemeni mutlaka tavsiye ediyorum ciddi anlamda etkisi olduğunu biliyorum.. Dediğim gibi güncellik ve ufak dikkatler yeterli.Ayrıca youtube hakkında söylediklerine katılmamak elde değil, öyle videolar var ki bunca beğeni övgü şu videoyamı yani diyorum, izlediğim dakikalara hayıflanırken! Dengesiz bir denge var ortada ne diyim :)

      Sil
    3. +Benim Tutkum Alexa değeri neyi gösterir acaba? Benim blogum da 1,5 yaşında ama böyle bir ölçü olduğunu bilmiyordum.

      +Aycan Benin anladığım kadarıyla bu işi yapmanın iki yolu var. Eğer iş olarak yapmak istiyorsan reklam şart. İdil Tatari youtube'a deli gibi reklam vermişti mesela. Sırf bu yüzden inadına izlememiştim başlarda. Ama sonradan her yerde duymaya başlayınca takibe aldım ve sevdim de. Diğerleri de birbirlerine konuk oluyorlar, ortak videolar çekiyorlar. Bir şekilde duyuruyorlar yani kendilerini.
      Ama derdin para kazanmak değilse, yani bu işi hobi olarak yapıyorsan, o zaman da beklentiyi bence minimumda tutmak lazım. Tabi ki herkesin beklentisi farklıdır. Kendim için konuşmam gerekirse, ben mesela blogumu kendi arşivim olarak görüyor ve çook seviyorum. Az tıklanma alıyor, az takipçisi var, az yorum geliyor önemli değil benim için. Olduğu kadarı benim için çok değerli :)

      Sil
    4. +Nail Art in Wonderland canım Alexa değeri blogunun dünya ve ülke sıralamasında nerede olduğunu, ne kadar hit aldığı, ziyaret sayını gibi bir çok bilgiyi içerisinde barındırır.Google yetkilileri ve bloguna reklam vermek isteyen şirketler tarafsız olan bu ölçüyü kullanırlar.Buna bakarak sitenin değeri ölçülür hem sen görürsün bu değeri hemde blgoun hakkında fikir sahibi olmak isteyenler görür.. Alexa değerin düştükçe google'da üst sıralara çıkacak ve hatrı sayılır bir değer görmeye başlayacaksın.. Tavsiye ederim canım, nasıl kullanılır nasıl bloga eklenir araşatır istersen hatta yakın zamanda detaylı yazısınıda yazabilirim uygulayacak arkadaşlar için, faydasını göreceklerdir..

      Sil
  4. Belki de kanalinizin cok farkli tiplerde video icermesinden dolayi da olabilir nacizane fikrim. Tek bir format uzerinden gitmiyorsunuz bu buyuk etmen. Mesela ben sizi makyaj videolariniz icin takip etmiyorum yaptiginiz makyajlar ilgimi cekmiyor acikcasi. Sizin daha farkli, daha oznel vlog tarzi videolar cekmeniz bence daha uygun ve sizi daha cok izlettirir. Cunku eglenceli bi kisiliksiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu yorumu daha önce de aldım, sevmiyorlar faklı şeyler görmek ama bende tekdüze gidemiyorum, sürekli kendin yap videoları çekmeye ne vakit nede enerjim var, arada farklı şeyler yapmak istiyorum.
      Aslında artık kanalın gidişini oturtup içeriği zenginleştirmek istiyorum ama bir türlü o geçişi yapamadım

      Sil
  5. Merhaba, şu sıra özellikle blog okunma oranlarında ciddi bir düşüş olduğunu düşünüyorum bende.. Ancak youtube gelince şahsi fikrim kendin yap videolarına ağırlık vermeniz. Zira çok fazla makyaj çeken ve ciddi izleme oranlarına sahip vlogger var. Çoğuda birbiri ile iletişim halinde, sizde bir çok şeyi geriden takip eden gibi kalıyorsunuz. Çokta ilgi çekici olmuyor haliyle.. Ancak kendin yap videoları izlemesi keyifli ve diğerlerine göre daha orjinal.. Umarım istediklerinizi elde edersiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumun için teşekkür ederim, evet bloglar maalesef geri planda kaldı, youtube ile ilgili ise benim kanalım kendin yap ağırlıklı ancak içeriği zenginleştirmek adına kozmetik merakımı da paylaşmak isityorum, nasıl blogda yazıyorsam öyle, benimde ortak çalışmalar yapığım arkadaşlar var geriden takip ettiğimi düşünmüyorum heee diyorsan 200 bin takipçili vloggerları onlar bana selam bile vermez . teşekkürler

      Sil
  6. Atar yazısını görünce hemen geldim:) Bence bir süre daha bekleyin.Youtube kanalınıza baktım aslında 10 bin aboneniz var bu gayet güzel bir rakam çünkü 30 40 bin abonesi olanlar reklamla veya başka şeylerle çok çabuk arttırdıklarını düşünüyorum. Ama gördüğüm kadarıyla 10 bin abone olmasına rağmen izlenme sayısı düşük belkide video tipleri ilgi görmemiştir.Bende şu sıra video çekiyorum ama tamamen bir şeylerle uğraşmak istediğimden yapıyorum herhangi bir beklentim yok bu işten.Kanalınıza gidip abone olacağım şimdi size destek vermek adına.Başarılar diliyorum bundan sonrası için umarım hakettiğiniz ilgiyi görürsünüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yaz ayında yaklaşık 3, 3,5 ay video çekmedim bu kanal için çok kötü oldu, izleyiciler gitti, aboneler geliyor ama izlenme sayısı düşük, aslında farklı bir şey yok, yaptığım işler devam ediyor. teşekkürler

      Sil
  7. Bilmiyorum haklısın belki. Ya da ben çok Polyana bir insanım. Bloğum olduğunu sadece 2 arkadaşım biliyor. Ve takipçim az olsada bana yetiyor. YouTube'a yeni atıldım ve 100 kişiye geldiğim de havalara uçtum ve gene yakın arkadaşlarımdan başka kimse bilmiyor. Bence atarlanmak yerine gelen 1-2 yorumlar ile mutlu olmak ve seni mutlu eden o kişiler için çabalamak çok daha önemli derim ben :)

    YanıtlaSil
  8. Bence kanalın icerigi gayet guzel farkili farkli videolar olmasi benim cok hosuma gidiyor sürekli vlog olan ya da surekli makyaj olan bir kanal olmasindansa boyle olmasi daha guzel.izlenme orani yuksek degil evet uzucu bu.ama mesela kaliteli video cekmedigi halde takipci sayisi ve izlenme orani fazla olan su an aklima 2 kisi geliyor yani seni sinir eden onlarsa o kadar da takma bence :) amaaannnn :)

    YanıtlaSil
  9. Ya o kadar yazi yazdim sana ama noldu anlamadim gonderilmedi neyse bi daha yazim .kanalin boyle farkli iceriklerinin olmasi bence cok guzel surekli vlog ya da sureklj makyaj benim cok da hosuma gitmiyor icerik olarak gayet guzel kanal.ayrica kaliteki video yapmadigi halde izlenme orani yuksek olan su an 2 kisi geliyor aklima eger sadece onlar sinirini bozuyorsa amannn bosver :) ayrica ben de sana atar yapiyorum su an millet izlemiyo diye cezasini biz mi cekcez yaaa

    YanıtlaSil
  10. Kuzum sakin ol Hiiç üzme kendini yazdıklarında haklısın ama Sen geriye saymaya başla bebeğim ����

    YanıtlaSil
  11. Canım hiç sinir yapma kendine zarar. Youtube ile ilgili bir şey söyleyemem ama bloglar artık eskisi gibi okunmuyor. Geçen fark ettim aşırı bir düşüş var benim blogta da. Arkadaş açısından bakacak olursam hiç abartmıyorum benim arkadaşlarımın hiçbiri blog okumuyor benimki de dahil. Blog takip eden kitle okursa okuyor yani. Ne kadar düşüş olsa da ben yazmaya devam ediyorum ama yüzlerce liralık ürünleri yazmadığın sürece pek okunmuyorsun. He o yazıları okuyanlar o ürünleri mi alıp kullanıyor. Tabii ki hayır. Çoğunun maddi imkanı dahilinde değil ürünler ama yine de büyük bir kitle takip ediyor. Ne diyeyim mantığı pek ben de çözemedim ama yazmaya devam ediyorum. Sen de hiç umursamadan yaz takip eden yeter bize.

    YanıtlaSil
  12. Bu atarında sana sonuna kadar katılıyorum. Ben de blogum için emek harcıyorum ama istediğim kadar okunmuyor. Başka bloglar almış balını gitmiş. Gerçi artık günümüzde izleyici satın almak, tık satın almak gibi deyimler de var. Kimin neyi doğru tartışılır. Keşke ben de bloglar moda olduğu zaman başlasaymışım.

    Ben de senin gibi her telden yazıyorum ki hem kendim hem de insanları sıkmayım diye. Mutlaka yararımın dıkınduğu biri vardır. kimse okumasa bile benim için çok güzel bir günce oluyor.

    youtube için ise "yaşı çok küçük olan kızların ablası" olmaktansa belki böylesi daha iyidir. Kaliteli izleyici şart!devamı whatsapp ta, burada bu yeter :))

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.