Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Kasım 2015 Pazartesi

GÜRBAY TURİZM REZİLLİĞİ

Merhaba!
Ne merhabalık halim var ne de size güzel atarlarım.
Çok sinirliyim. Neden?
15.11.2015 tarihinde Bolu- Abant- Yedigöller turuna katıldığım GÜRBAY turzim
rezilliğini anlatmak istiyorum.
Gece saat 01.30'da "lüks otobüs" dedikleri 95 model minibüsten bozma otobüsle
arka koltukta 5 kişi yolculuğa çıktık. Minibüsün arkasını beşler gibi otobüs yolcuğu!!!
Neyse muavine dedik, ön sıra boş oraya geçelim 2 kişi, geçtik oturduk, 3-4 saat bu şekilde
yolculuk yaptık. Muavinde arka kapının önünde merdivende söylene söylene oturuyor.
Ona yer yokmuş, nereye oturacakmış!!!
Yani biz boş koltuklara geçtiğimiz için ona yer kalmamış!!!
Kahvaltı molası verildi. Arkada yatan uyuyan kızı kaldırdılar ve kendileri de arkaya geçip oturdular.
Evet 3 kız 2 adam arka koltukta yolculuk yaptılar.
Biri muavin (host) diğeri yedek şöferrrrr, Birde hor hor uyudular kızların üzerlerinde uyandılar.
Sanki hiç problem yokmuş gibi davranmaları da gerçekten garip.
Biz arkanın önünde oturuyoruz halen, sonra dedik böyle böyle rahatsızlık var burada.
Madem yeriniz yok şoförle hosta arkayı 5 kişi yapmasaydınız.
Ya da arka sırayı boş bırakın elemanlarınıza, bizi ikili koltuklara oturtun.

Lüks araç mı? 95 model Küçücük otobüs, otobüs bile diyemiyorum.
Öğle yemeği pişmemiş sucuk!
Rehberlik wikipedia'dan alınan otobüste söylenen 3 cümle.

Şikayetimizi yaptık ama moralim bozuldu ve acayip modum düştü.
Sonuçta ben oraya kafa dağıtmaya gidiyorum.
Neyse ben yine ikili koltuğa oturdum ve tur rehberi kadın geldi, "orası
yedek şoförle, hostun yeri"dedi. " arkaya geçeyim yani" dedim "evet" dedi.
Arkaya geçtim arkası yine 5 kişi.
Ön koltuklara oturan olmadı bu arada.
Sonra tekrar mola verildi. Üşüdük otobüse gidelim dedik, bi baktık host arka koltuğa
yatmış. Gidemiyoruz yerimize. Bekledik ön koltuklarda kalksın diye.
Sonra tur sahibine dedik yatıyor orada, gitti çocuğu kaldırdı.
Dedim "ben buraya oturmak istiyorum"  "tabi geç" dedi.
Tabii diyorsunuzda sonra orası şoförle hostun yeri diyerek kaldırıyorsunuz, bir kalk
bir otur ne iş böyle bu dedim, bir daha kalk derseniz oturmayacağım dedim.
Yok yok biz işte öyle demedik falan diye geveliyor.
Ben oturdum iki dk. sonta yanıma tur rehberi kadını yolladılar, kadın yanımda
yolculuk yaptım. Arkadaşlar arkamda 4 kişi yola devam ettiler.
Kadın uyudu üzerime hor hor...
Benim sinirlerim laçka oldu.

Yedigöllere gidiyoruz bir ara mola verdik arkadaşıma dedim sen geç öne ben o kadının yanına
oturmak istemiyorum resmen üzerime yattı.
Neyse arkadaş geçti oturdu ve yedigöllere gittik. Arkada orta koltukta oturuyorum ne duyayım!
Önde benim hakkımda konuşuyor turun sahibi.
"o kızı da memnun edemedik, Selahattini gönderdik olmadı, Nazlı'yı gönderdk olmakdı"
Ne demek bu ya !!! Ben orada duyuyorum, kadına dedim benim hakkımda konuşuyorlar
ne kadar ayıp, ben buradayım ve hiç hoş değil, rahatsız oluyorum ve sinirlerim bozuk"
dedim. Kadın bana "kötü birşey demiyor ki" dedi.
İnanamıyorum, özür dileriz diyeceğine!!!
Yedigöllere geldik, yollar çok kalabalık ve otobüs adım adım gidiyor, milleti indirdiler
yolda "yürüyün buradan " dediler, Ben inmedim, otobüste kalanlar da vardı.
Tur rehberi kadın "sen inmiyor musun" dedi. " hayır" dedim.
Sonra ne yaptı biliyor musunuz?
Önünde oturan, tanıdıkları olduğunu zannettiğim kişilerle hakkımda konuştular.
Önümde resmen konuşuyorlar.

Size konuşmaları da yazıyorum hemen;
Önde ki kadın "ayy kaynadık resmen, bu nasıl bişi"
tur rehberi" buraya uyumaya gelinmez"
öndeki kadın "gıcık gıcık  işte"
tur rehberi " ne yapalım canım elimizden bu geliyor"
öndeki kadın " ayy boş ver, biz harikayız"

Turcu kadın sonra bana baktı ve güldü.
Hiç abartmıyorum olaylar böyle gelişti.

Terbiyesizlik ve rezillik!!!

Tur sahibinin de problem olduğunu gördüğü halde olaya müdahale etmemesi ve özür
dilememesi de ayrı bir komiklik.

Gelirken ben yine arka koltuğa geçtim, 6 saat boyunca ağlayarak, rencide olarak
yolculuk yaptım. Moral ve motivasyon olarak düştüm, sinirlerim bozuldu ve günüm berbat oldu.
Kimin hakkı var buna, 90 tl para verdim, paramı helal etmiyorum.
Hak etmiyorsunuz!

Gelirken kestirme yoldan gidicez deyip bir buçuk saat taşlı dağ yolunda yolculuk yaptık.
Kaç kez kaybolduk bilmiyorum.
Tam bir rezalet.

Bu turu asla ve kat'a tavsiye etmiyorum!!!

1. Bursa Doğa Yürüyüşü Grubu ÇEDER'le bu hafta biz de Bolu'daydık. Daha önce de belirttikleri gibi spontene ama keyifli bir gezi oldu.. Takip edebilirsiniz, bir daha ki geziniz için alternatif olur :)

1. geziye çıkmayı artık rafa kaldırdım ama aklımda olsun teşekkürler :)

2. Gerçekten ben okurken bile delirdim. Nasıl rahat uyuyor bu insanlar yatağa yatınca ya. Bence bu yorumlarını mümkün olduğunca fazla insana ulaştırmalısın. Hatta sikayetvar.com üzerinden şikayette de bulunabilirsin. En sinir olduğum şey ise bunların o insanların yanına kar kalması ya.

1. Valla canım düşün ben bunları yaşadım, yazıcam canım her yere :/

3. Geçmiş olsun canım :( Genelde yaptıkları yanlarına kaldığı için böyle davranıyorlar. Bir de işletmecilik herkese göre değil, keşke bunu anlasalar. Bir iş yapacaksan severek yapacaksın ama bizim ülkede o iş aşkını bulmak zor.

1. sağ ol canım, maalesef öyle , öyle iki arkadaş 5 akrabayla bu iş olmaz

4. Geçmiş olsun canım.. Gerçekten büyük bir talihsizlik yaşamışsın.. Gezi ve yolculuğu seven biri olarak, gezide en önemli şeyin yolculuk kısmı olduğunu düşünürüm. Yolculuk ne kadar stressiz ve rahat geçerse gezi de bir o kadar iyidir benim gözümde.. Moral ve motivasyonun düşmemesi elde değil, anlattıklarını okuduğumda gerçekten çok sinir oldum bende. Yaptıkları terbiyesizliğe kılıf uydurmaya çalışmışlar. Pişkinlik.. Umarım bundan sonraki gezilerinde böyle talihsizlikler yaşamazsın.. Sevgiler ♥

1. evet maalesef ve halen facebook'da yorum yazıyorlar şaka gibi

5. Hay Allah ya. Çok üzüldüm. En çok da 6 saat boyunca ağladığına üzüldüm. Ne yazık ki seviyesiz insanlarla bir arada yaşıyoruz. Keyfinizi kaçırmasın. Benim hem yurt içi hem yurt dışı turlarına katıldığım meis turizm var. Ben tek başına yolculuk yaptığım için yanıma değil erkek, kadın yolcu bile oturtmuyorlar. Tek yolculuk yapıyorum. Gittiğimiz yerlerde en son Selanikte gece biraz gezmek için tavernadan çıkayım dedim. Tur rehberi yalnız gitmeme bile razı olmadı. Yanıma bayan arkadaşlar verdi. Tam aile tipi. Size gezilerini habee vereceğim. Şikayetlerinizi ihmal etmeyin...

1. edebildiğim her yere şikayet ettim, halen bana cevap veriyorlar halen

6. Hay Allah ya. Çok üzüldüm. En çok da 6 saat boyunca ağladığına üzüldüm. Ne yazık ki seviyesiz insanlarla bir arada yaşıyoruz. Keyfinizi kaçırmasın. Benim hem yurt içi hem yurt dışı turlarına katıldığım meis turizm var. Ben tek başına yolculuk yaptığım için yanıma değil erkek, kadın yolcu bile oturtmuyorlar. Tek yolculuk yapıyorum. Gittiğimiz yerlerde en son Selanikte gece biraz gezmek için tavernadan çıkayım dedim. Tur rehberi yalnız gitmeme bile razı olmadı. Yanıma bayan arkadaşlar verdi. Tam aile tipi. Size gezilerini habee vereceğim. Şikayetlerinizi ihmal etmeyin...

7. sakın peşini bırakma paranla rezil olmuşsun . Şikayet var.com gibi hesaplara yaz. ayrıca facebook instagram hesabı falan varsa turun oralara da mutlaka . okurken bile sinir oldum sen nasıl katlandın

8. okurken ben delirdim ya heryere şikayet yaz bakalım nasıl oluyormuş hak yemek terbiyesizleer keşke lüks otobüslerininde fotoğrafını çekip yayınlasaydın

9. Okurken bile içim sıkıdı. hemen tursab'a şikayet et. İnternetten şikayetini dile getir, facebook hesapları falan varsa yaz dur. Şikayetvar.com gibi yerlere de yaz. Belki paranı geri alırsın, enayi gibi hissetmen geçer :((

Çok geçmiş olsun

1. Yazdım facebooktan ama çok ağırlarına gitmiş olacak ki bana cevap yazıyorlar hala

2. sonucunu paylaş mutlaka

10. Merhaba blogunuzu cok begendim we takipteyim bloguma bekletim

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.