Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Kasım 2015 Salı

Şampuan Kutusundan Dekoratif Vazo Yapımı

Merhaba!
Moraller bozuk, nasıl olmasın, seçim sonuçlarına canım sıkkın ama siyaset yapmayacağım.
Sizlere yaptığım bir çalışmanın videosundan bahsetmek istiyorum.
Nedense pek izlenmedi bu video :/ Ayyy valla bu kadar uğraşa 500 kişi izliyor, bu nedir ya!
Neyse boş verin, biz konumuza odaklanalım.
Carrot Care bana denemem için şampuan göndermişti, şampuanları kullanmıştım
ama kutularına da bayıldım. Atmaya kıyamadım. Ne yapsam dedim be ortaya bu çalışma çıktı.
Carrot Care şampuan
Kutular form olarak cips kutularına benziyor. 
Akrilik boya ve pon pon fırçayla boyadım , rölyef pastayla altı kısmına boyut verdim, midyeleri
yapıştırdım ve tekrar boyadım. Rölyef pastanın kuruma süresi 1 gün.
Son olarak sprey vernik attım :) 

Biraz daha eklemeler yapabilirdim aslında.
Ama böyle oldu, beğendiniz mi?

Takipte kalın!
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
periscope/aycanhayatadair
pinterest/aycanhayatadair

5 yorum:

  1. Bence cok guzel oldu emek verdiniz o kadar. Kimse yapamayacağından izlemiyor herhalde :)) takibinizdeyim :)
    Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Geçen videonu izledım youtubede. süper olmuş ellerine emeğine yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok iyi ya :) emeğiniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.