Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Kasım 2015 Perşembe

Mac Vamplify || Modern Drama

Merhaba!
Yazıya başlasam ahhh ahh neler yazacağım, üç saattir ekran bana bakıyor ben nerelere bakıyorum
hiç bilmiyorum. Hiç uzatmayacağım ve hemen postun ana konusuna geleceğim.
Katıldığımız Mac lansmanında hediye edilen Vamplify Gloss başrolümüzde.

Vamplify Gloss
İnce uzun bir tasarıma sahip, oldukça şık.

Mac Vamplify
Stoper'i hakkında pek iyi düşüncelere sahip değilim ne yazık ki!
Çok büyük, uygulama sırasında dudaklarımda taşmaya sebep oldu, renkten dolayı sürmek
zaten zor birde kocaman yapmışlar.

Mac Vamplify
Yapısını hiç sevmedim, zaten gloss olayını pek sevmiyorum.
Maybelline şu glossunu sevince belki dedim bunu da kullanırım.
Ama yanılmışım, üç kez kullandım sanırım.
Ben mi sürmeyi beceremedim, yapısından mı bilmem asla rengi eşit dağıtamadım.

Mac Vamplify
Bu fotoğraf sürer sürmez çekildi.
Bir süre sonra dudak kenarlarında rengin açıldığını gördüm.
Yapısı çok çok çok yoğun o nedenle beni rahatsız etti.
Tüm sorunlar renkten dolayı da olabilir, bilemiyorum.
Ben ne yaptıysam sevemedim, bordo ruj sürmek zor, siz bir de bordo gloss sürmeyi
deneyin. Dişlerime bulaştı, taştı, silmek ayrı dert, sürmek ayrı dert. 
Kısacası sevmedim.


Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair



2 yorum:

  1. çok az tampon hareketlerle sürerek yedirmek lazım bunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hafif rengini verince çok güzel duruyor :)

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.