Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Kasım 2015 Salı

Ahhh... Cnbc-e ahhhhh...

Merhaba!
Dertliyim dostlarım! Ne zaman bitecek bu çile, dünyanın derdi zaten bitmiyor bir de
aptal kutusunda tek izlediğim kanal satıldı. Cnbc-e ne çok sevmiştim  seni.
Neden Ferit sattı seni :(

Bu sene Doğuş grubuna ait olan Cnbc-e kanalı, Discovery'e satıldı.
Şu anda  TLC adıyla kanal yayın hayatına devam ediyor.
2000 yılından beri yayında olan Cnbc-e artık yok.
Gençliğimin anıları gitti sanki, içime oturdu satılması :/
Azıcık anılarımı yad edelim, ne dersiniz?

Liseye yeni geçmişim okul inanılmaz sıkıcı, alışma süreci vs. sinir bir durum.
Eve gelir gelmez hemen tv açar komedi dizilerini izlerdim.
Evde tek televizyon var, rahmetli babam haber ve spor delisi olduğu için o yokken
sürekli Cnbc-e açıktı evde. Babaannem "ne anlıyorsun bunlardan kızım" diye söylene söylene
izlerdim dizilerimi. Bir süre sonra eski televizyonumuzu yaptırdık, Grunding marka,
tabii ki tüplü ve arada tornavidayla çalışırdı pek iyi göstermezdi ama yine de idare
ederdi. Odama koyduk eski bir televizyon sehpasının üzerine.
Yere uzanıp dizi keyfi yapmak harikaydı.

İşte bizim eski televizyonumuz. Offf offf aynısı ya... 
Başka görselde çıkmadı, keşke bir fotoğrafını çekseydim :/

Elbette sadece yazın odama gidebiliyordum, çünkü kışın ev buz gibi, nereye gidicen
odaya, zatürre olursun valla. Sadece oturma odasında soba yanıyor, salona adım at yeminle
kuzey kutbu, hele mutfağımız tövbe, kışın mutfak yasaklı bölgeydi :)
Nedense annem Grundig marka muhteşem televizyonumuzu hatta sonradan uzaktan
kumanda taktırdığımız televizyonumuzu salona aldı.
Bana yine yollar göründü, sırf Cnbc-e ve film izlemek için kışın buz gibi soğuğunda
battaniye, yorganla tir tir titreyerek koltukta yatar, beyaz koltuklar kirlenmesin diye de altıma
çarşaf yayardım. Babam "dondun kızım yeter artık gel" desede ona kızdığım için girmezdim
odaya :) Burun ve kulaklar iptal olurdu soğuktan.
Ahh ahhh ne eskilere gittim be...

İşte böyle bir maceraydı benim Cnbc-e maceram.
Birde gerizekalı kardeşim var ki beyinsiz beni sinir ederdi.
Anneme "annaaeee bu yabancı diziler varya hep ayıplı şeyler yapıyorlar heeee"
diye anneme salak salak şeyler söylerdi. Aksi gibi annem ne zaman odaya girse
hep ya sevişme sahnesi ya da öpüşme sahnesi çıkardı. Hey Allah'ım ya ne günlerdi...

Eskiden dizilerde daha bir eğlenceliydi,  sansür falan da yoktu böyle.
Şimdi kadehler falan sansürlü, bir nesil alkolün buğulu bir sihir olduğunu sanacak.

En sevdiğim Cnbc-e dizileri ise;
Married with Children
En sevdiğim komedilerden.
Sürekli mutlu ve harika ailelerin yerini sinirli bir baba, sorumsuz bir anne almış.
Sinir bozucu komşularda bu işin içine girince "örnek olmayan" aile kavramını çok iyi işleyen
bir komedi çıkmış. Vaktiniz olursa bir bakın derim :)

buffy dizisi
Ahh ahh o vampirlerin ata dizisi.
Elinde kazığı geceleri vampir avlardı.
Kasaba cehenneme açılan kapıyı barındırır, her sezon dünyanın sonu gelirdi :)
Ne diziydi be :) 

angel dizisi
Buffy çok tutunca spinoff'unu  da  çekmeyi ihmal etmediler.
Angel Buffy'nin sevgilisiydi ama ruhu vardı, bunlar birlikteydiler ama imkansız aşk vs.
işler :)  Arada Buff'de olan karakterler Angel'ı ziyaret ederdi. Ne değişik şeylerdi o zamanlar
için. Angel'a aşık olduğumu söylemiş miydim? ♥
         
two guys a girl and a pizza place
Bu diziyi de adı çok uzun olduğu için hatırladım.
Pizzacı dükkanı olan üç arkadaşın komik hikayesiydi sanırım.
Çok fazla hatırlamıyorum :)

who's the boss?
Bu dizi baya bi eski ama yayınlanıyordu Cnbc-e'de .
Seviyordum, oldukça eğlenceliydi.

dawsons creek
Ayyy bu diziyi gençken izlemeyen var mı?
Ülkemizde 12348967 bölümlü Kavak Yelleri'nin yabancı versiyonu.
Sanki Dawson's Creek aşırma gibi yazdım ama tabii ki değil.
Orjinali bu dizidir. Her kızın dizideki tüm erkekler ile yattığı, her erkeğin de dizide ki tüm
kızlarla beraber olduğu bir gençlik draması. O dönem için fırtınalar koparıyordu.
Nasıl beklerdim yeni bölümü heyecanla. Acaba Joey kimi seçecek?
Ayy kimi seçerse seçsin ya :)) Tüm oyuncular bu diziyle patladı, kimisi çok
başarılı oldu, kimisi yok oldu gitti.

nip/tuck
O bir fenomen, o bir çılgın.
Bu dizide Allah ne verdiyse vardı.
Seks, cinayet, komplo, manyaklık, yaa aklınıza ne gelirse.
Özellikle ilk sezonlar çok iyiydi ama sonra boku çıktı, sapıtmaya başladı.
Şimdilerde yeniden çekilmesi gündemde.
Konusu; iki estetik doktorunun maceraları.

Bence komedi dizilerinin içinde en iyisi.
Bayılıyordum bu diziye.
Bu kadar komik olabilir bir sit-com. Kesinlikle izleyin.

Efsanelerden biridir ama ben nedese bu diziyi anlayamadım.
Sanırım kafam basmadı.
Yeniden izlemem gerek :) 

Ömrü kısa olsa da klasikler arasına girmiş bir dizidir.
Gençlik draması.

rome
Rome
Bence Spartaküs'ün atası bu dizidir.
Çok çok başarılı bir yapımdı ama çekimleri çok maliyetli olduğu için yayından
kaldırılmıştı o dönem.

Aklıma gelen eski Cnbc-e dizileri bunlardı.
Söylemeden geçmeyeyim, bana altyazılı filmleri, dizileri sevdiren kanaldır.
Hele bir de dergisi yok mu? Her sayısını alırdım, editörlerin atışmaları vardı
ikinci sayfada bayılırdım. Sonra editörler değişti, dergi yayından kalktı, 
aplikasyonu var ama artık onu da bitirdirler. çok üzülmüştüm dergi yayından
kalkınca, tüm hediyeleri durur hala, iskambil kağıtları, defterler, posterler.
Şimdi hepsi hatıra oldu bana :)


Çok duygusallaştım, saat 01:30'da bu kadar duygusallık beni bozar.
Sizler yazın, hangi dizleri izlerdiniz, severdiniz?
Yorumlarınızı her zaman olduğu gibi bekliyorum ☺









6 yorum:

  1. bütün dizileri bayılarak seyrederdim digiturk alıp dizimax kanallarına takılmadan önce çok üzüldüm yayından kalkmasına çok güzel diziler vardı onlar ne olacak acaba??

    YanıtlaSil
  2. Icimdekini anlatmissiniz tek fark biz annemle izlerdik babam altyazili diye kizardi bize ama son bi kac yildir boyle eskisi gibi guzel dizileri almamaya basladi cnbc e izlemez oldum bende birde sonsuz sansur bazi dizilerin komple bolumunu yayinlamiyorlardi oylede konudan sapiyorsun artik netten izliyoruz sevdigimiz dizileri

    YanıtlaSil
  3. Çok az tv izleyen biri olarak geçen gün cnbc-e'nin yerinde başka kanal görünce çok şaşırmıştım, frekansı değişti sanıyordum. Satıldığını şimdi öğrendim. Benim de liseden beri izlediğim tek kanaldı, üzüldüm.

    YanıtlaSil
  4. gençliğime döndüm :) Ally mcbeal vardı birde :) oda efsaneler arasındadır :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de, aynen sizin gibi hissediyorum.. The 24, Prison Break, Hereos ve hatta Smallville... Ben de dergiyi alırdım, buzdolabımda hala magnetleri durur..
    Neden sevdiğimiz şeyleri bitiriyorlar... :(

    YanıtlaSil
  6. Aynen ya kapanıp adının değiştiğini görünce banada bir hüzün çöktü. En unutulmaz izlediğim dizilerimde Hereos ve Prison Break'ti. :(

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.