Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Nisan 2014 Pazartesi

Kendin Yap! Konserve Kutusu Mu? İnanmak Çok zor!

Merhaba!
Yağmurlu bir nisan ayından kurtulmak isteyen masum bloggır, güneşi sevmeyen ben bile, kızgın kumlardan serin sulara atlamak, yakışıklı, kaslı, döşü kıllı oğlanlara bakmak için plajlara akmak istiyorum.
Şaka şaka! Sadece bakmak için değil, tavlamak için de :)))
İstek listem uzar gider, o nedenle direk konuya girip kimsenin göz sağlığı  ve nöronlarıyla oynamak istemiyorum. Ben yine çeri çöpü topladım bir şeyler yaptım, bakalım neler yaptım?

konserve kutusu
Tüm akraba-i talükat'den dilene dilene bu kadar konserve kutusu buldum.
Bizim akrabalar hep organikçi olmuş, haberimiz yok.

Ayyy ne şeker oldular! Dediğinizi duydum ooooo daha neler olacak.
 Bir sonraki resim lütfen!








Öyle aman aman bir olayı yok şurada anlattığım gibi süt mixion'u sürdüm ve kurumasını bekledim.
Su bazlı boya ile 2-3 kat boyadım. Beğendiğim dekupaj resimlerinin boyutlarını bilgisayarda ayarlayıp,
toner ile baskı yapan bir yazıcıdan çıktı aldım. Dekupaj tutkalı ile yapıştırıp, vernikledim.
Babaannemin ördüğü bir poşet dantel ile süsledim.
Ortaya annemin şöyle dediği bir çalışma çıktı; "kızım artık hep teneke kutuda konserve alalım"
Canım annem öpüyorum onu :))
Ufak bir işlemi kaldı, masa organizatörü olacak bu tatlı kutular, endişeye mahal yok
tabii ki sizlerle paylaşacağım :)


Beğendiniz mi?



35 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar eline sağlık :-))

    YanıtlaSil
  2. Ya harik olmus ellerine saglık hele o limon rengi yok mu bayıldım :) Bende yapmak istiyotum bi turlu hangi malzemeleri alacagım bulamadım anlayamadım.Beyaz dekupaj boyası mı alıcam aynı boya hem metalde hem ahsapta kullanılabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm dekupaj tutkalı, ahşap boyama boyaları, fırça zaten hobi markete gidince yeni başlıyorum dersen gerekli malzemeleri verirler :))

      Sil
  3. En sevdiğim geridönüşüm çalışmasıdır konserve kutular, bugüne dek kaç tane yaptım hatırlamıyorum ama tüm derli toplu dolaplarımı masalarımı onlara borçluyum. Çok cici olmuşlar, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten yapması çok zevkli ve çok işlevli, ister kalemli, fırçalık :) teşekkürler

      Sil
  4. bayıldııım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık canım harika olmuşlar. Tavlama konusuna gelince canım onlar seni tavlasın fıstık gibisin :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah sağ ol cnm benim :)) valla doğru diyon onlar tavlasın, gerçi kolay tavlanmam ama :)

      Sil
  6. Hepsi çok cici olmuş, çok beğendim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. bayıldım keşke benim olsalar :))))

    YanıtlaSil
  8. Bayıldımm... Harika olmuşlar :) Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. kızlar hepinize teşekkür ederim :)) çok mutlu oldum beğenmenize :))

    YanıtlaSil
  10. şahane olmuşlar, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. Ellerinize sağlık çok güzel ve özel olmuşlar. Günümüzde her şey satın alınır oldu. Eldekini değerlendirmek ve atılacak olanı kullanılacak yapmak bizim çağımızın özelliğiydi. Şimdi böyle gençleri görmek beni çok mutlu ediyor. Çocukluğumdan beri kutulara karşı ilgim var. Sayenizde tekrar onlara dönüş yapıp yine süslemeye başlayacağım galiba:)) Tabii ki sizi örnek alarak. Benim blogum minyatür üzerine. Bu içeriyi bozmek istemediğim için bazı çalışmalarımı (dikiş, nakış, boyama ve dönüştürme...) paylaşamıyorum. Sizleri gördükçe hevesleniyorum ve bunları sizlerle paylaşmak isteğim artıyor. Bu gidişle yeni bir blog açacağım galiba :)) Sevgiyle kucaklıyorum...

    YanıtlaSil
  12. Wauuvv süpperr...Beni de heveslendirdin bak şimdi..Bu arada güneş özlemini ifadelerin çok güldürdü beni,çok alemsin::))

    YanıtlaSil
  13. Elini saglik canim cok guzellerrr :)))

    YanıtlaSil
  14. çok güzelleerrrrrrr..... bayıldım...

    YanıtlaSil
  15. Fikir cok guzel, ben burda buyuk boy tenekede beyaz peynir aliyorum, her hafta bir kutu bitiyor, kutulari cöpe atamiyorum, mecbur geri dönusume göturmem lazim, uzun is topla arabaya bin 10 km yol git filan, Gecenlerde bunlari boyasam da terasima saksi niyetine dizsem diye dusunmustum lakin, ahsap boyasi yag bazli midir? yagmurda, karda cikmaz mi? Cevap verebilirseniz, tecrubeniz varsa ben de kendi ufak capli projeme baslayabilirim burda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://aayparcasi.blogspot.com/2014/03/kendin-yap-krem-kutusu-boyama.html
      Sevgili The Witch elimden geldiğince sorularına cevap vermeye çalışayım :)
      Üstte linkte biraz açıklama var ona da bak istersen öncelikle süt mixion denilen bir solüsyonla teneke kutuları boyuyoruz, boya tutsun diye, boyalar ise su bazlı fakattt vernik atıldığı için su geçirmez oluyorlar yani güneşte renkleri solar ama yağmurda hiç bişi olmaz. Bu konuyla ilgili ayrıntılı bir post yapacağım takipte kalın sevgiler :))

      Sil
  16. ben de tomurcuk çay kutusunu peçeteyle kapladım. harika oldu :)) senin dekupaj resimlerin çok güzel. nereden buluyorsun? bir site var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetten, pinterest'den buluyorum canım :) belli bir site yok, denk geldiğimi, beğendiğimi kayıt ediyorum :)

      Sil
    2. instagram günde 2 saatimi alıyor bir de pintereste sararsam kocam boşar herhalde o.O

      Sil
    3. İnternetten, pinterest'den buluyorum canım :) belli bir site yok, denk geldiğimi, beğendiğimi kayıt ediyorum :)

      Sil
  17. Aycancım harika olmuş bunlar :) Becerebilirsem ben de deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  18. süper olmuş merak ettiğim tek şey o konserve kutularının etiketlerini nasıl çıkarttığınız. emeğinize ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  19. Süper olmuş ellerinize sağlık. merak ettiğim bir nokta var bu konserve kutularının etiketlerinden nasıl kurtuluyoruz acaba çok zor normal etiket değil.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.