Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Nisan 2014 Çarşamba

Hediyelerim Geldi! Küçük bir Teşekkür ♥

Merhaba!
Nisan geldi hoş geldi
Nisan ayını seviyorum, neden bilmiyorum, psikolojik bir uyanış mı bu? 
Valla psikolojik misikolojik seviyorum kardeşim her yer cıvıl cıvıl, hava mis ohhhh daha ne olsun.
Bütün kış güneş görmeden oturduk durduk, raşitizm olmaktan korktum bir ara :)
Nisan ayı geldi de bahar alerjisi de yanında hediyesi oldu. 
Hapşırık, burun akıntısı, göz yanması, salya sümük gezeceğim 2 ay, hemen yaz gelsin, zira ben
denizi çok özledim. Diyerek kısa ve öz giriş yazımı yazıyorum ve hemen konuya geçiyorum.

İnsagram'da  madameruj bir etkinlik başlatmıştı.
"Bloggerlar eşleşiyor" hemen katıldım. Katıldım ama bir süre sonra telefonumu ağabeyim aldı.
Telefonsuz kaldım ve bilgisayardan instaya girmek zorunda kaldım. Bin bir zorlukla kiminle eşleştiğime baktım ve makyajvemoda ile eşleştiğimi gördüm. 25 Mart'a kadar herkes hediyeleri göndermek zorundaydı ama biz biraz geciktik :) Olsun geç oldu güç olmadı. Mail ile iletişime geçtik. 
Gizem 2 ay önce instagram hesabı açmış, çok güzel paylaşımlar yapıyor.
En kısa zamanda yazılarını bloggerdan bekliyorum.
Bıcır bıcır bir hesap takip etmek istiyorsanız makyajvemoda  yeni adresiniz.
Essence far paleti ve kupaya bittim :) 
Çikolatalar, testerlar, ojeler hepsi harika. 
 Gizemciğim  bana harika hediyeler yollamış. Kendisine teşekkür ediyorum. ♥


Siz hediyeleşme etkinlikleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
☺----- Yorumlarınızı bekliyorum ----- ☺
Sevgiler!

6 yorum:

  1. AAA ne şanslısın cidden.. Hepsi süper hepsini güzel günlerde kullan inşallah..:)))

    YanıtlaSil
  2. Hediyelerini güle güle kullan mavi ojeden bende de var rengi çok tatlı ve harika duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet bende çok beğendim :) essence far paletine bittim ♥

      Sil
  3. negzel hediyeler bunnaaar!
    Güle güle kullan.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler cidden özenle seçilmiş :) ne güzel bende yeni bir arkadaş kazandım

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.