Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 Nisan 2014 Pazartesi

Gelecek Günlerde Hayata Dair'de #2

Merhaba!
Evettt! 
Şimdi gelelim fasulyenin faydalarına, sizlerin ağzının suyunu akıtacağım için şimdiden özür dilerim!
Bizlere leziz yiyecekler gönderen, kimisini yediğim, kimisini ise pişirip bir güzel mideye indireceğim
mamalar nelermiş? Ayrıca evde toz toprak bırakmayan, annemin elinden düşmeyen şey nedir?
Hadi hadi merak ettiniz değil mi? Hemen başlayalım;

uneller
Eve gelir gelmez annemin elimden kaptığı "çay demle de yiyelim" dediği, katkısız, el yapımı
doğal galetalar ve kurabiyelere ben bayıldım. Fındık kabuğunda pişmesi ise gözlerimin dört açılmasına neden oldu. Çekirdekli galetalar ise lezzetliydi, ben galeta sevmem küpür küpür yedim.
Bizleri bu güzel  lezzetle buluşturduğu için;
Uneller Facebook

arbella
Makarna sevene daha ne olsun!
Hemen pişecek, midem bayram edecek;
ARBELLA Facebook



byemirmutluluk
Tazecik kurabiyesi ve renkli mi renkli bir kavanoz şeker ile bizleri yalnız bırakmayan;

Chocchic Çikolata
Görür görmez defter sandığım, içinde mutluluk saklı olan burçlu çikolatalar için;

Farina Bella
Pişmeyi bekleyen bu lezzetler için;
Farina Bella Facebook

tazeyaprak.com
Asma yaprağı konusunda herkes bizim kadar şanslı değil, balkonumuz da asmamız var taze taze toplayıp
dolma yapabiliyoruz. Peki siz ne yapacaksınız? İnternetten siparişle tazecik yapraklara kavuşacaksınız!

berrak turşuları
Kahvaltı olmadan asla! Ben Dobipa sosu bitirmek üzereyim, közlenmiş patlıcan, biberden oluşan
bu sosun yanına kızarmış ekmek offfff... bak gene karnım acıktı :)
Kurutulmuş domatesi ise ilk defa denedim, etlerin ve köftelerin yanına yakışır.
Turşuyu daha açmadık ama açınca kütür kütür gider :)
Berrak Turşuları  Facebook

Tarhana Baba
Hasta olunca aklıma ilk gelen çorba;

Arnica
Anneme sevinçten çığlık attıran, pratikliği ve performansıyla benden tam not alan;
Arnica'ya

Arnica


ÇOK TEŞEKKÜRLER!


Ayrıca;
Son bir kaç gündür yorumlarıyla beni mest eden, moral olarak tavan yaptıran,
değer verip takip eden sizlere de teşekkürler! 
Unuttum sandınız sizi demiii :) 

♥------Sevgiler-----♥





7 yorum:

  1. Çok güzel olmuşşş :))) Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  2. harika yaaa bravo canım ne güzel kaleme almışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ ol cnm :))) gel beraber yiyelim, biliyorsun hayat paylaştıkça güzel :))

      Sil
  3. ÇOK GÜZEL KALEME ALMIŞSIN CANIM

    YanıtlaSil
  4. Senin bir urunu acayip guzel tanitma yetenegin var biliyor musun? Kagida bir urunu boyle guzel dokuyorsan yuz yuze neler basarirsin bilmiyorum valla. Mesela canim kurabiyenden istedi kupur kupur yedigin. Afiyet olsun annene ve sana, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. grafikerlikten bir şeyle kalmış demek ki :)) çok teşekkürler aklıma ne gelirse spontane gelişen şeyleri yazıyorum :) sanırım bu da okuyanlara samimi geliyor :))

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.