Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Nisan 2014 Çarşamba

"Avon Eyeliner Fırça" İncelemesi

Merhaba!
Eyeliner sürmeyi yeni yeni öğrenen biri olarak bu fırça işimi kolaylaştırdı.
Avon'un yeni çıkan bu serisi tasarım, uygulama açısından başarılı, fiyat açısından memnun edici.
Eski serinin kılları siyahtı ve daha sert gibi geliyordu bana, yanlış mıyım?
Böyle çok daha güzel olmuş, beyaz kıllara ürün ne kadar alıyoruz görüyoruz, yıkarken de kolaylık oluyor.


Kılları birçok eyeliner fırçasına göre oldukça yumuşak.
Uygulamada zorluk çıkarır mı? diye düşünürken hiç de öyle olmadı, jel eyelineri başarılı bir şekilde göz kapağıma uyguladım. Hatta yumuşak yapısını çok sevdim, diğer eyeliner fırçaları gibi uçları çatallanmıyor.
Yıkadığımda dökülme yapmadı.
Fiyatı 4 küsürlü bir şeydi hatırlamıyorum :(

 Uygun fiyatı ve uygulama kolaylığıyla Avon Eyeliner fırçası tercih sebebimiz.
Siz Avon'un fırçalarını kullandınız mı? Memnun kaldınız mı?
Yorumlarınızı bekliyorum!

☻----- Sevgiler -----☺



4 yorum:

  1. Canım aynı fırçayı bende kullanıyorum ve çok memnunum. Hatta bende şu yazımda deneyimlerimden bahsetmiştim. http://www.birmutlulukatolyesi.com/guzellik-avon-eyeliner-fircasi/
    Hem uygun fiyatlı hemde işe yarayan bir fırça bana göre ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet hatırladım. cidden bende çok seviyorum fiyatı 4:90 mış :)

      Sil
  2. Merhaba.aynı fırçayı ben de kullandım ama maalesef benimkinin yapısı bikac kullanimdan sonra bozuldu. Kılları açıldı ve dagıldı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birçok kez yıkadım hiçbir şey olmadı :(( demek arada hatalı fırçalar çıkabiliyor. Ben sıvı sabun ya da bebe şampuanı kullanıyorum yıkarken siz ne kullanıyorsunuz?

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.