Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Nisan 2014 Çarşamba

Süpürrr Geç!

Merhaba!
Bugün annemin severek kullandığı, ilk gördüğü an sevinçten evi tertemiz yapıp, elinden bırakmadığı bir süpürgeden bahsedeceğim. Hangi süpürge olduğunu başlıktan anlamışsınızdır. 
Tabii ki "Arnica Merlin mini elektirikli" süpürgeden bahsediyorum.
Pink Spring Party'de bizlere hediye edilen Arnica Merlin'i annem ilk gördüğünde 
"aaaaa kızım süpürge mi aldın? Valla çok sevindim bende bugün alacaktım, sordum soruşturdum ama sana danışmadan almadım" deyip, süpürgeyi elimden aldığ.ı gibi her yeri süpürdü. 
Hem süpürüyor hem de"kızım sende artık süpürge yaparsın, pratik ve çok güzel çekiyor" diye bana mesajlar vermeyi ihmal etmiyordu :))


arnica merlin
Sarı rengi çok severim. :)
Toz haznesinin şeffaf olması sayesinde toz doluluğunu görüp, temizleme imkanı veriyor.

arnica merlin
İster uzatma borusunu ve zemin fırçasını kullanın, isterseniz el süpürgesi olarak kullanın.
Günlük temizlikte gönül rahatlığıyla kullandığımız bir süpürge oldu, özellikle mutfağımızın vazgeçilmezi,
hepa filtre, 1000 W. motor gücü ile bizim gönlümüzde taht kurdu. Kolay kolay inmeyecek belli.


arnica merlin

Uzun tutamağı ve zemin fırçası ile dik olarak durabiliyor.
Bel ağrısına son :)

arnica merlin
Mavi, Yeşil, Mor seçenekleri de bulunuyor.
Kablo asma tutacağı tasarım açısından hem şık hemde kullanışlı.

arnica süpürge

Dar uçlu borusu, perde fırçası, koltuk temizleme aparatı evlerin güçlükle temizlenen yerlerine
ulaşmayı kolaylaştırıyor. 

Gelinlik kızlar hemen çeyize bir Arnica Merlin alın.
Ohh eviniz hep temiz, mis gibi :))
Kıskananlar çatlasın, herkescikler evine Arnica Merlin alsın :))
3 yıl garantili bu süpürgeyi tavsiye eder, incelemek için Arnica sitesine davet ederim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.