Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Nisan 2014 Perşembe

"Pink Spring Party" Bursa Blogger Buluşması #2

Evet!
Pink Spring Party postuna devam .

Hatıra fotomuz da pek bi  afili.
Bu kadar enerjik kızlar yerinde durur mu?
Durmaz tabii! Hemen otel odalarını incelemeye başladık.

Biraz Kitap Evi oteli hakkında bilgi verecek olursak;
Kurtuluş yıllarında Nuri bey ve ailesine ait olan konak, ailenin genişlemesi ve modern hayata
geçmesiyle, kimsesiz kalıyor. Dilek Çelebi tarafından satın alınıp, mimar Melda Hanoğlu tarafından
yeni bir kimlik kazanan konak 10 boyunca kültür merkezi olarak hizmet veriyor.
Son olarak 2009 yılında Kitap Evi Otel ve restaurant olarak müşterilerini ağırlıyor.
Odaları incelemek için TIK TIK

kitab evi cumba suit
Cumba suit
Ben bu odaya girdiğimde resmen 60'lara gittim.
 Don Draper ile balayına geldim :))))

kitab evi cumba suit

kitab evi cumba suit
O küvet! diyorum ve kelimeler kifayetsiz kalıyor ♥

kitab evi hamamlı oda
Konseptli odalardan; hamamlı oda

kitab evi hamamlı oda

Merdivenlerden inerken aklınızdan şunu geçirin;
"Veeee Türkiye 1. güzeli karşınızda :) "
 Bu anonsla inince bir özgüven patlaması yaşayabilirsiniz.
(tecrübe konuşuyor)



Hediyelerimiz ♥
pink spring party konjac sponge

pink spring party oriflame


Kızlar ürün incelemelerine başladı :))



Hepsi denenecek  :))
Yoğun bir program sizleri ve beni bekliyor.
İnstagram'dan takip etmeyi unutmayın! 


Arnica merlin süpürgeyi ise annem elimdem kaptı ve hemen çalıştırdı hatta yakından bakıca içindeki tozlar görünüyor. ( ahh anne ahh bekleyemedin fotoğraf çekmemi, annelerin bu temizlik aşkı beni öldürüyor.)






 *Yarın "topuklu ayakkabıyla imtihanım" postuyla buradayım.

♥ Sevgiler ♥






3 yorum:

  1. Hepiniz çok tatlısınız kızlar :)))

    YanıtlaSil
  2. harika bir etkinlik olmuş. ben bursada anne bebek hakkında yazıyorum. ama takibe aldım sizi.
    bizede bekleriz. nihanvebebegi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.